meiden moet dit ff kwijt.... ben nog steeds niet ongi gisteren naar de ha geweest en volgen week een prolud (als ik het goed schrijf) in nemen als ik nog niet ongi ben vind ik best een eng idee en dan maar hopen dat mijn cyclus een beetje regelmatig is iemand heir ervaring mee met zo'n kuur alvast bedankt liefs diaan
Hallo Diana, Wordt je van die kuur ongesteld en hij maakt je cyclus regelmatiger?? Waarom komen niet alle ha op dat idee? Ik ben ook wel benieuwd wie hier ervaring mee heeft. Gr Droom
hoi diana, is dat hetzelfde als provera of primolut? ik heb weleens een kuur provera gehad om mijn menstruatie op te wekken. dit is dus geen middel om je menstruatie regelmatiger te maken! je menstruatie wordt pas regelmatig, wanneer je een regelmatige eisprong hebt. bij sommige vrouwen die net gestopt zijn met de pil en dus nog aan het "ontpillen" zijn, gebruiken ze wel eens zo'n middel, om als het ware de cyclus te resetten. dit werkt helaas niet altijd. ook hebben deze middelen veel vervelende bijwerking, zoals depressies, hoofdpijn, misselijkheid etc. ik hoop dat het voor jou het gewenste effect heeft!! liefs elfje
ik hoop het ook dat het effect heeft ga 1 sept op vakantie dus wil het daar niet worden vandaar ha zegt prolud maar eerst nog een test doen als ik kom voor die kuur want je hoort wel meer dat sommige testen met een aardige tijd overtijd dus afwachte pfff liefs diana