Nog een echo met bijna 32 weken?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Angelaa, 26 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelaa

Angelaa Actief lid

20 jun 2006
    337
    32
    28
    Ik ben nu bijna 32 weken zwanger en moet nu al om de 2 weken terug komen bij de verloskundige (sinds 4 weken al). Dit omdat ik volgens haar 2 weken voor loop. Nu heb ik best een behoorlijke buik en werkelijk iedereen zegt tegen mij dat ik niet heel de 40 weken uit zal zitten. Ik weet wel dat ik me van anderen niets aan moet trekken, maar heb dat gevoel zelf ook heel sterk, dat het veel eerder komt.
    Nu moet ik a.s. dinsdag weer naar de verloskundige en zit te denken om nog om een echo te vragen, nu is mijn vraag: is dit onzin? Of kan ik inderdaad dan zien dat ik voor loop en dat de kleine 'misschien' eerder komt? Bedankt alvast voor je tijd en antwoord.
    LIEFS Angela

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi angelaa,

Ik vind het geen onzin. Als je twee weken of meer voorloopt is dat een goede reden om eens met de echo te kijken of het kindje voor loopt of dat je misschien wat ruim in het vruchtwater zit.
    Het is echter niet zo dat je kan zien of je kindje eerder komt, dat kan helaas niemand voorspellen.

Groetjes Imke

Deel Deze Pagina