Haha zo zegt mijn dochter het mama ik heb wiebel tanden. Ze is dus al aan het wisselen. Ze zaten rond haar verjaardag los 31 mei ( ze is 5 geworden) en 2 weken gelden zijn ze er uit gevallen. Het zijn de ondertandjes in het midden. Ik vond het vrij vroeg, ze is normaal altijd heel laat met alles wat je maar kan bedenken. Dus hier waren wij nog helemaal niet mee bezig. Vanaf welke leeftijd zijn jullie kids gaan wisselen? (had dit bericht ook al bij peuter/kleuter gezet) Daar nog geen reactie gehad. Misschien voor de meeste daar nog niet aan de orde)
Hier is ze bijna 7 en is net haar eerste tand eruit. Maar in de klas waren er genoeg die met 5 aan het wisselen waren.
Onze oudste was 6 toen ze de onderste 2 ging wisselen. Nu is ze 7 jaar en heeft ze ineens 4 wiebeltanden erbij De middelste van 5 is ook met wiebelen begonnen.
mijn oudste zoon was 4,5 toen ie voor t eerst wisselde , 4 achter elkaar allemaal onderin dus hi had n groot gat in zn onderkaak nu heeft hij op zn 6e 4 mssende tandjes bovenin ziet er niet uit en gelukkig gebeurde het pas na de schoolfotograaf
Dat mag voor mij nog heeeeel lang duren. Ik vind die kleine tandjes veel leuker, dan die grote tanden in een kindergezichtje. Zelf was ik 6
Dat is niet zo vroeg hoor, het valt mee. De een is gewoon eerder dan de ander. Maar heb ook kindjes in mijn klas die 4 zijn en wisselen...
Oke dank je wel voor de antwoorden. Ik dacht echt nee dat kan niet. Toen ze zelf zei mama ik heb wiebeltanden. Nu zitten er al 2 streepjes voor de "mensen"tanden zo noemt ze dat hihihi
mijn oudste was nog net geen 5 toen ie zijn eerste tand wisselde. en daarna ging het best snel achter elkaar een aantal. te voorste 2 tanden, boven en onder, en aan beide zijden de tand ernaast. maar nu al een dik jaar geen losse tanden meer, hij is bijna 8. hij was ook best vroeg met tanden krijgen, met 4 maanden had ie er al 4. weet niet of dat er mee te maken heeft...
Hier net zes met wisselen. Ken een jongen die was pas 9 voor die begon met wisselen je kunt er niks van zeggen. Zoon nu bijna 11 en bijna alles gewisseld en de periode beugel gaat aanbreken.