Ben benieuwd bij de stuitliggertjes of je het zelf ook kan voelen dat ze zo liggen.... waar voelen jullie getrap/verschuif etc... Vraag me nl echt af hoe deze kleine smurf ligt, blijf allerlei rare golfbewegingen helemaal onderin voelen met tegelijkertijd een soort trap helemaal rechts (thv navel) maar dan echt in mijn zij.....
Bij mijn dochter voelde ik altijd trappen links bovenin en daar bleken haar beentjes ook te liggen...kon wel altijd goed voelen waar het hoofdje lag. Ook deze ligt in een stuit en nu voel ik juist onderin van alles, moet volgende week donderdag naar de gyn en dan zal ik zien hoe dit kindje precies ligt, maar voel wel weer duidelijk het hoofdje bovenin.
Ons kindje ligt ook in stuit. Het hoofdje ligt links bovenin. Voel het heel duidelijk. Vandaag ben ik weer naar de VK geweest. Volgende week moet ik weer terug komen om te bespreken wat ik wil doen. Ik zie wel op tegen een versie maar als ik het niet doe, vind ik dat ik niet alles heb geprobeerd. Als het pijn doet en ik wil het niet meer dan stoppen ze ermee.
De mijne is al ingedaald en dat heb ik niet alleen gevoeld, maar ik kan ook heel goed het hoofdje voelen door m'n dikke buik heen! Toch voel ik ook vaak wat onderin en dat zijn de handjes. Rechts onder m'n borst zit het kontje en onder m'n linkerborst iets lager zitten de voetjes, kan ik ook voelen! Gewoon proberen te voelen hoor, doet de vk en de gyn ook, kan geen kwaad!
Probeer idd te voelen; en voel ik van alles had zelfs iets tussen mijn handen vast; maar kan echt niet voelen of t een hoofd is of een kont; het was in ieder geval lekker rond (maarja alst mijn billen krijgt kan t alle2 zijn hihihihihihi)
Hier voel ik af en toe ook wel is met 2 handen bij mijn schaambot.. Dit deed mijn VK op de laatste controle, maar toen lag me beeb in een stuit en kon ze dus niks voelen, nu al een aantal dagen als ik daar voel, voel ik daar iets zitten, alsof er iets ingeschoven is en heb ook hele erge druk tegen me blaas & schaambot aan steeds.. het getrappel voel ik veel boven, maar ook wel eens aan de zijkant.. ik kan er soms niet wijs uit worden haha! Kzie het wel over 3 weken, dan heb ik een liggingsecho, dan hoop ik togg wel dat ie ingedaald is
@little mommy klinkt idd alsof ie bij jou al ingedaald is of bezig is....! Spannend echo; krijgt iedereen een liggingsecho bij jullie praktijk of alleen bij jou omdat de laatste x stuit was?
Jah bij ons in de VK praktijk doen ze dat standaard zei ze rond de 35/36 weken.. wel een fijn idee, want ik had al eens een paar keer gelezen dat sommige vrouwen togg een stuitliggertje hadden terwijl de VK's d88 dat het ingedaald was..
Ik dacht destijds ook steeds te kunnen voelen hoe Jesse lag, getrappel hier, dan lag hij 'goed', en getrappel daar, dan lag hij in stuit. Maar op een gegeven moment had hij me mooi voor de gek, lag hij met z'n kontje naar beneden en pootjes omhoog! Vanaf die dag heb ik maar niet meer gespeculeerd. Vanaf ongeveer 34 weken draaide hij zich elke dag! Pfffff, net alsof er een hoop meloenen in je buik door elkaar gehusseld werden! Maar goed: toen kon ik er dus ook echt geen touw meer aan vastknopen hoe hij lag. Met 38 weken is hij uit zichzelf nog goed gedraaid en kon hij gewoon geboren worden. 8) Achteraf is het nog weer een keizersnede geworden, maar dat had een andere oorzaak. Het balletje kan raar rollen in de zwangerschap.