Vreemd? toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Cayth, 17 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Hallo dames..

Ik moet even mijn verhaal kwijt..

sinds augustus 2012 zijn wij bezig voor een 2e wonder..
    Direct de 1e maand positieve test (voor nod), maar op nod toch ongesteld geworden.
    Na die tijd allemaal omo-witte testen gehad.

Voor nu werd ik op 31 december ongesteld (4 dagen lang)
    Maar nu.. ik zit momenteel in mijn vruchtbare periode, en sinds vanochtend heb ik last van Netelroos! En normaal zou dit misschien niet zo bijzonder zijn.. Maaar, bij mijn zoontje begon mijn zwangerschap ook met verschrikkelijke jeuk op mijn hoofdhuid ( toen nog niet wetende dat dit netelroos heet), dit heeft zich heel erg uitgebreid naarmate de zwangerschap, en pas na een prednison kuur en vele zalfjes en onderzoeken ging het bij week 28 pas een beetje over, en na de zwangerschap pas helemaal.

Al met al, nu al 1,5 jaar netelroos-vrij en zo ineens begint het weer?

Toen ik vanochtend met mijn moeder aan de telefoon zat..
    vertelde ze dat ik afgelopen zondag een beetje fel reageerde op bepaalde dingen die gezegd werden over mijn zoontje, en me moeder gaf aan dat ze dacht dat ik wel zwanger kon zijn ( bij de 1e was ik ook veel 'feller' vlak voordat ik wist dat ik zwanger was)
    dus ik direct mijn verhaal gedaan over de netelroos..
    Mijn moeder zei direct, volgens mij ben je echt zwanger.. Dus ik zeg dat kan toch nooit? ik ben 31 dec. nog ongesteld geworden..

Toen vertelde mijn moeder dat ze bij mijn oudste zus 2 dagen na haar menstruatie is zwanger geworden.. dat het niet anders kan vanwege haar zwangerschapstermijn en dat ze toen maar 1x seks hadden gehad.

Lang verhaal, maar is het nou écht mogelijk dat ik (heel pril misschien?) zwanger ben ?
    Iemand ervaring ?
    Ik twijfel nog een beetje om morgenvroeg toch een zwangerschapstest te doen?

2. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    tja het zo dan wel heel pril zijn als je 31 december nog ongesteld bent geworden, maar jij weet wanneer je sex hebt gehad mss kun je aan de hand daarbvan uitrekenen hoever je la zou kunen zijn en dan eventueel een test doen morgenochtend, al denk ik dan dat je grote kans hebt dat je nog geen pos. test zult hebben, maar wie weet heb je nou veel sneller last van allerlei kwaaltjes..
    het blijft altijd speculeren....veel sterkte en succes met afwachten.

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Het zijn echt uitzonderlijke situaties waarbij vrouwen tijdens of net na hun menstruatie zwanger worden.

Je zegt dat je nu in je vruchtbare periode zit. Sorry, maar dan heeft testen echt geen zin. Er is namelijk ook nog kans dat je zwangerschapstest (heel raar sommige testen doen dat) op je eisprong reageert en dan ben je dus blij met een dooie mus. Ik zou pas gaan testen rond je NOD en dat is dus pas over bijna twee weken.

4. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Netelroos komt van de een op andere dag, dus ja het kan ineens.
    Maar als u vorige zwangerschap zo begon wie weet.
    Hoop het voor je.

Groetjes wish

5. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Ja, als ik uitga van mijn langste cyclus (30 dagen) dan zou ik gisteren mijn eisprong hebben gehad..
    Overigens heb ik niets gevoeld, en voelde ik mijn eisprong de afgelopen maanden heel duidelijk..

Ik vind het heel lastig..
    Over de dagen wanneer ik seks heb gehad, pff dat hou ik niet bij hoor hihi.. sowieso 2/3 keer per week.. dus daar kan ik me niet echt aan vast houden..

6. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    is enkel goed dat je dat niet bijhoud! zo te lezen hou je daar geen rekening mee, dus alles kan... was je menstruatie dan totaal anders dan anders? Ik voel mijn ovulatie ook altijd en dan 14 dagen later netjes menstruatie.....blije uitzondering daargelaten.....

7. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Gister ben ik bij de huisarts geweest, en die vond het ook wel heel bijzonder.. ik word nu doorgestuurd naar de dermatoloog in het UMCG, en ik ben vanaf gisteren begonnen met antistolling spuiten.. aangezien de kans toch wel redelijk groot is dat ik zwanger ben, en ik dan van mijn antistollings-pillen af moest omdat dat schadelijk is voor een ongeboren vrucht.. dus uit voorzorg al weer begonnen met spuiten..

Huisarts gaf ook aan dat er nog geen test mogelijk is.. dus volgende week maar eens testen, en dan hopen dat hij positief is!

Deel Deze Pagina