Zeemannen en zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Djow, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djow

Djow Lid

6 jan 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    We proberen al iets meer dan een halfjaar zwanger te raken. Maar met een zeer onregelmatige ongesteldheid en een varende man, is dit nog een kunst.

Ik ben nu twee keer ongesteld geweest in 6 maanden en hij was 1x in de goede periode (als ik al vruchtbaar was) thuis geweest.

Hij vaart 3 weken op 3 weken af.

Nog meer vrouwen met varende mannen hier?

2. Opening

Opening Niet meer actief

Ja ik ook. Alleen die van mij is doordeweeks weg. Dus van zondagavond t/m vrijdag. Meestal hebben we alleen de zaterdag en zondag. We zijn nu in ronde 3. Ronde 2 begonnen met ovu testen en toen viel mijn eis[rong in het weekend. Nu nog geen positieve test al zit het er wel aan te komen maar nu is mannetje vannochtend vertrokken en komt woe of do pas weer thuis. Dus ben er al vanuit gegaan dat het langer duurt dan een jaar. Vorige 2 zwangerschappen allebei 1,5 jaar. Maar lette toen niet op mijn eisprong e.d.

Ik probeer er niet teveel aan te denken, lukt niet echt haha. Had wel bij de vorige zwangerschappen da ik zwanger werd in de maand dat ik er niet meer teveel mee bezig was omdat ik dacht dat het toch niet zou lukken.

3. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,

Hier ook. Mijn mannetje is 4 weken weg, 4 weken thuis.
    Niet makkelijk in een poging zwanger te worden vind ik. Zeker als je voor een "verloren" ronde staat.

Hoe gaan jullie er mee om?

Djow, maar 2 keer ongesteld in een half jaar.... Dat maakt het er al helemaal niet makkelijk op.
    Overweeg je al om ermee naar HA of gyn te gaan, of wil je nog even aankijken?

Therese, anderhalf jaar lijkt me zo een lange tijd.... Hoewel, als die tijd beloont wordt met een klein wonder, dat volgens mij veel goedmaakt!

Wij proberen al een dik jaar zwanger te worden van een klein wondertje.
    Met varende man en, ook hier een onregelmatige cyclus.
    Hebben nu een klein half jaar met clomid achter de rug en zijn inmiddels doorverwezen naar de fertiliteitskliniek. 21 januari hebben we daar onze eerste afspraak. Vriendlief is deze keer maar 2,5 week thuis (tot de 31e), dus hoop dat als ze onderzoeken willen doen, ze die meteen ergens voor de 31e doen.....

Succes!!

Liefs!

4. Opening

Opening Niet meer actief

Fieneke is ook een lange tijd. Helaas is 1 zwangerschap niet goed gegaan maar heb aan de tweede zwangerschap een mooie zoon overgehouden. Het is ook wel een lange tijd maar op zich is het ook nog wel gemiddeld als ik zo om me heen hoor.

Dit was met mijn ex en heb momenteel dus een andere vriend die vaart. Ik probeer het allemaal een beetje te laten. Ben nog wel bezig met ovutesten omdat ik inzich wil krijgen wanneer ik ongeveer mijn eisprong heb.
    Onregelmatige cyclus is echt beroerd. Ik weet er alles van. Nu de laatste tijd op zich wel regelmatig. Tussen 28 en 34 dagen. Al ben ik bang dat het nu wat langer is.
    Spannend je eerste afspraak. Konden ze in het ziekenhuis niks vinden dan?

5. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Therese, lijkt me niet makkelijk, zo een zwangerschap die misloopt. Ik vond de VMK die we in juni hadden al een hele ramp...
    Wel zeker proficiat met je zoon!

Ovutesten heb ik even gedaan, maar kreeg er geen duidelijke lijn in...

Waarom denk je dat je cyclus deze ronde wat langer gaat duren?

Tot nog toe liep ik bij de HA (ze is ook gyn). Via haar heb ik 5 rondes clomid genomen. Jammer genoeg zonder het gewenste resultaat. Zij kon verder niks voor ons doen zei ze, vandaar onze doorverwijzing naar de fertiliteitskliniek. Onderzoeken hebben we nog niet gehad. Hoop dat ze er meteen doen; hoop dat ze snel vinden waarom het ons niet echt lijkt te lukken.

Hoop voor je dat het gauw woensdag / donderdag is en je man weer terug is!

Die van mij zou er normaal ook donderdag terug moeten zijn. Kijk er naar uit :)!

Duim voor je!

6. Opening

Opening Niet meer actief

hoi fieneke,

Ja ik was 11 weken zwanger toen het mis ging. Als ik eerlijk ben probeer ik er niet te veel aan te denken.
    Je bent dus wel al zwanger geweest?

Ik heb tot nu toe mijn ei niet kunnen vinden jammer genoeg. Of ik moet hem op dag 11 of 12 hebbe ngehad maar ben pas vanaf dag 13 bgonnen met testn. Zit nu op dag 23 dus vandaar.

Ok dan begrijp ik het beter. Is wel makkelijk als je huisarts ook gyn is. Ja idd ikhoop het ook voor je/jullie. Ben benieuwd en ga voor je duimen.

Ja ik hoop het ook dat ie snel terug is en die van jouw natuurlijk ook! Ik kan begrijpen dat je ernaar uit kijkt

Dank je wel is lief van je! en evengoed duim ik ook voor jou je weet maar nooit natuurlijk.

Hoe oud ben je als ik vragen mag?

7. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Hai dames mijn mannetje zit op een booreiland nu was hij toevallign2 weken thuis dus de perfecte tijd.. Dit al ronde 13 voor ons 3 de kindje..heb woensdag eerste afspraak bij de gynecoloog..eerste 2 was ik bij de eerste binnen 3 maanden zwanger en bij de andere binnen 5 maanden.. Toen werkte hij dus niet op een booreiland..heb er deze maand niet zo bij stil gestaan denk als je het loslaat je eerder zwanger raakt wat ik zo lees ach ja geduld hè

8. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Therese, alles goed?
    Jammer dat je geen duidelijkheid hebt over je ei. Ik duim in ieder geval voor je!
    Goh meid, erg, al 11 weken en dan misgelopen.... Knuf!!
    Ik was 4 à 5 weken toen het misliep. Deed enorm pijn. Maar, 't geeft ons met momenten ook moed: het kan dus echt wel!

Ik ben er 29, wordt er 30 dit jaar. Als ik je forumnaam juist interpreteer vermoed ik dat jij er 30 bent.

Dank je wel!!

Manlief zit vast in Nigeria door die staking. Zijn terugkomst van morgen is voor onbepaalde tijd uitgesteld - alweer...
    Hoop dat hij onze intake 21 januari haalt!
    En, hoop dat die van jou nu heel snel thuis gaat zijn!!

Channie, ronde 13 is ook al heel wat; zeker vermits het de vorige keren zo snel lukte...
    In welk draaisysteem zit jouw partner?
    Succes!

Knuf!

Deel Deze Pagina