Ik vind het een beetje gênant maar ga hem toch stellen deze vraag ik heb twee keer een rugprik gehad. De eerste keer tijdens mijn bevalling en tijdens mijn enkel operatie twee maanden geleden. Sinds de enkel operatie heb ik als ik sochtends opsta of als ik heel nodig moet plassen dat ik het niet kan ophouden. Het is niet of ik in mijn broek plas, maar ik verlies urine. Nu ga ik nog niet zo snel omdat ik nog op krukken loop maar hiervoor had ik er nooit last van. Herkennen vrouwen dit en zou er iets tegen te doen zijn? Ik moet nog een keer onder het mes om een pin die nu mijn enkel blokkeert te verwijderen. Maar eigenlijk wil ik dan geen rugprik meer omdat ik bang ben dan er helemaal last van krijg. Ik moet 16 april terug naar het ziekenhuis en uiteraard leg ik het dan voor. Maar misschien zijn er vrouwen die dit herkennen. Alvast bedankt
Ik herken het wel maar heb zelf geen oplossing. Tegen mij is wel door mensen wat hetzelfde probleem hadden dat het een blaasverzakking kon zijn
Persoonlijk lijkt het mij sterk dat het Door de ruggenprik zelf komt. Had je een catheter gekregen voor het plassen toen je een ruggenprik kreeg?
Ik zelf heb namelijk tijdens mijn bevalling 3 maal een nieuw gezette ruggenprik gehad (werkte daarna alsnog niet blijkbaar reageert mijn lichaam niet op een ruggenprik) En ondanks ik een fikse blaasontsteking had naderhand (wat Door de catheter bleek te komen) heb ik niet last van wat jij beschrijft dus denk eerder dat het Door wat anders komt dan Door je ruggenprik
Ik heb het ook gehad na de ruggenprik bij de bevalling van m'n oudste. Bij mij kwam het, zoals blackrose al zei, door de catheter. Hier is het vanzelf over gegaan maar als je er last van blijft houden zou ik er zeker mee naar je ha gaan.
Ik heb er bijna een jaar na de bevalling nog steeds last van, door de catheter. Is heel minimaal nog nu, bij lachen, proberen je nies in te houden of springen gaat het nog wel eens mis. Ben nu bezig met oefeningen van mijn bekkenbodemspieren.