Krijtverf

Discussie in 'De lounge' gestart door Eenkadootje, 19 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Ik pimp regelmatig meubels op, hiervoor gebruik ik Annie Sloan verf. Maar nu zie ook andere krijtverf van bijv Kwantum. Die is een stuk goedkoper.. Ik vraag me alleen af of die ook zo fijn werkt. (Niet schuren, dekt lekker.)
    Dus wie heeft de goedkopere versie gebruikt, en wat vond je ervan?

2. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Wij hebben het nog niet gebruikt op meubels maar wel op de 2 van de muren. Ging er best gemakkelijk op. Goed smeerbaar. En mooie matte kleuren

3. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.779
    7.367
    113
    ik verf veel met krijtverf, meestal Annie Sloan. Een keer met die van de Kwantum maar dat dekte veel minder goed, ik koop het dus niet meer. Maar er zijn meer merken, die heb ik nog niet geprobeerd.

4. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Wij gebruiken altijd abbondanza krijtverf weet niet of dat in Prijs scheelt ?

5. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Ik heb 'm van de gamma gebruikt (wel de wat duurdere variant) voor het bedje van mijn zoon. Ging prima en ziet er mooi uit!

6. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Dank jullie wel. Ik hou het voorlopig, maar op Annie Sloan verf.
    Die is vertrouwd en dekt goed. Er liggen zoveel projecten op me te wachten. 2 grote kasten, tafels, stoelen..

7. Erzi

Erzi Fanatiek lid

21 jun 2010
    1.463
    676
    113
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb 1 meidenkast ( koloniaal ) en 2 planken en nog een Ikea kastje geverfd met de krijtverf van kwantum.. Ik heb dan nog nooit met AS geverfd maar ik vond t perfect! Pakt mooi en dik! Over 2 weken gaan we er een hele grote boekenkast mee verven.
    Mijn ouders hadden duur spul van de gamma.. Pakte voor geen meter.. Toen uiteindelijk hebben ze ook die van de kwantum gebruikt en pakte gelijk goed en zit er mooi op

8. Sifra

Sifra Niet meer actief

Wij hebben voor onze meubels de krijtverf van Vintage paint gebruikt, zelfde principe als Annie Sloan, niet schuren, goed dekkend en mooie kleuren.
    700 ml voor 25,95.

* zie dat het qua prijs niet zoveel uitmaakt dus, Annie Sloan 1l voor 29.50

Deel Deze Pagina