Goede morgen me eerste Dag laatste menstruatie is op of rond 5 juni geweest. Heb Daarvoor een erg onregelmatige coccus gehad. Op 12 juli heb ik echter positief getest en op 15 juli heb een in digitale clear blue test gedaan die toen aangaf 2-3 weken Gister bij verloskundige geweest. En echo gehad zie bijlage Gister weer getest met digitale clear blue en geeft nog. Steeds 2-3 weken aan . Me verloskundige zij het kan vriezen of het kan dooien. Waarmee moet ik rekening houden zou graag jullie mening willen horen of dit kan kloppen bij het termijn dat ik zwanger ben (ergens in de 5 ) weken Groetjes een. Ongeruste mama
Goedemiddag, als ik naar je echofoto kijk, dan zou ik inderdaad zeggen dat je rond de 5-5,5 weken zwanger bent. Het kan natuurlijk dat je eisprong wat later is geweest, zeker met een onregelmatige cyclus. Vooralsnog ziet de ontwikkeling van het vruchtje er normaal uit. Alleen is nu de vraag of het hartje gaat kloppen. Indien dit gebeurt is de kans op een miskraam nog maar 5%. Het is dus nog even spannend of dit gaat gebeuren, vandaar dat de verloskundige zegt, het kan vriezen of dooien! Veel succes toegewenst en hopelijk heb je volgende keer een goede echo! Groetjes Monique