ik weet niet of hier al een topic over is, (vast wel maar kan zo gauw niks vinden ) ik heb sinds een paar dagen last van (zwangerschaps)jeuk, en soms ook wat rode bultjes / vlekjes.. iemand tips?
ja even de huisarts bellen dan krijg je een cremepje. Zou t echt ff bijhouden want kan echt extreem worden.
Vet houden! Ik smeerde me gek in mijn zwangerschap. En de douche niet te warm zetten, een lauwe douche kan ook verlichting geven.
Ik heb ook erg veel jeuk... Inderdaad soms rode vlekken die ook weer weg trekken later... Ik probeer me regelmatig in te smeren, maar neem er teweinig de tijd voor... Groetjes Catheleine
Ik heb er ook last van, maar alleen als ik het warm heb. Ik gebruik verder geen creme, gewoon niet krabben dan gebeurd er niks
Gewoon inderdaad goed vet houden. En zoveel mogelijk katoenen kleding dragen wil ook wel eens helpen. Groetjes Lycke mama van Joris 38 weken en 3 dagen zwanger
Voor de jeuk: ik doe na het douchen en voor het afdrogen babyolie smeren, op je natte huid dus, daarna afdrogen en een lekkere crème smeren. Op m'n benen heb ik rode bultjes, daar smeer ik crème van Louis widmer op, Remederm heet dat. Kan je bij de drogist halen. Succes