Hoi, Bij het plassen kijk ik nog elke keer tussen mn benen de pot in of er geen bloed is...erg ik weet het maar ja beetje moeilijk om te beseffen dat je voor het eerst echt zwanger bent misschien Nu had ik 2dgn geleden bij het plassen weer gekeken en niks te zien maa toen ik na het plassen mezelf afveegde had ik iets lichtroze op het papiertje bij de afscheiding zitten. Nu had ik dat vanmiddag weer een keertje...ik heb verder niet veel symptomen behalve beetje zere borsten en af en toe wat krampjes en warm gevoel in mn buik dus is natuurlijk wel de angst er nu dat die roze afscheiding niet goed is. Kunt u mij misschien helpen aan een antwoord? Groetjes Sabine
Ik wilde er nog wel even bijmelden dat ik geen sex heb gehad of harde ontlasting voordat ik de roze afscheiding had. Groetjes Sabine
Hoi sabine, In de zwangerschap is je baarmoeder mond heel goed doorbloed en erg gevoelig. Daardoor knapt er soms een klein adertje waardoor je roze afscheiding en soms bruinige (oud bloed) afscheiding hebt. Hier hoef jeje absoluut geen zorgen over te maken. Liefs Imke