Echt. om deze reactie jeuken mijn handen zo hard. :x wat een smerige opmerking zeg, hypocriet. En dan als laatste je zielige, aandachtstrekkende post. Bwuh. Jammer en ontzettend vervelend voor je zeg, dat je dat allemaal hebt meegemaakt. Misschien had je dit hier niet moeten delen. Want dan kun je erop rekenen dat het voor mij maar een penstreep is. Zo. dwars door jouw sneue verhaal en je stupiditeit. Misschien kun je beter niet meer in dit hoekje komen, of kick je op andersmans ellende om vervolgens te gaan rellen? Trol!
Hoezo het had niet op mijn CV moeten staan? En het moet niet besproken worden tijdens een sollicitatiegesprek? Ik weet niet of jij wel eens gesolliciteerd hebt, maar bij mijn 1e gesprekken (ook toen ik nog geen kinderen had) kwam dit onderwerp ter sprake. En ja, ik heb een rotgevoel ja... als je drie kinderen hebt en er wordt er 1 doorgestreept. Weet je, je weet niet waar je het over hebt... dus bespaar me je reactie en blijf weg van dit topic, want je maakt mij niet alleen spinnijdig maar ook ontzettend gekwetst en verdrietig, dus sodemieter asjeblieft op. Sandy
En terecht. Doei! Sandy, ik hoop dat je de reactie van deze persoon naast je neer kunt leggen. Ze lijkt me echt zo koud als steen, compleet niet bezig met wat er echt speelt hier. Dat ligt niet aan jou, dat ligt aan haar. ik hoop dat je het bij haar kunt laten. Die ene persoon die de boel probeert te vergiftigen, staat in schril contrast tot de mensen die je wel (proberen) te begrijpen. *knuffel*
Sandy, trek je niets aan van de harteloze reacties. Je weet wel beter. Ik hoop dat je het een beetje links kan laten liggen.
Vreselijk dat je je dochter bent verloren . Wat een vreemde actie van die dame waarmee je het gesprek had. Waarschijnlijk wist ze zich geen houding te geven, maar dan had ze daar later nog op terug kunnen komen. Als ik het topic lees, heb ik trouwens niet het idee dat Kim het verkeerd bedoeld? Again, stupide actie van de dame met wie je het gesprek hebt, maar het wel of niet hebben van kinderen hoeft niet per se op een cv. En als je merkt dat gesprekspartners er ongemakkelijk van worden, helpt het je misschien niet in de sollicitatieprocedure. Het is fijn als een gesprek soepel verloopt, dan voel je als werkgever de klik beter. Sterkte, vervelend dat je dit mee moest maken tijdens het gesprek. Je wordt er vast al vaak genoeg aan herinnerd .
Ik denk inderdaad niet dat Kim het zo naar bedoelt als dat het overkomt. Maar dat is het vervelende aan internet, je ziet elkaars gezichtsuitdrukking niet en communicatie is in principe maar 20% de woorden die je gebruikt, de rest van de bedoeling halen we uit iemands intonatie, gezichtsuitdrukking enz. Daardoor ontstaan heel veel misverstanden via internet. Wat ik me zeker in dit soort gevallen kan voorstellen, want het is gewoon een heel gevoelig onderwerp. Heel veel mensen weten gewoon niet hoe ze zich een houding moeten geven wat dit soort dingen betreft. (Vind het zelf soms ook heel lastig... Mijn buren zijn een kindje verloren en daar kwam ik achter omdat ze 3 kindernamen op de kerstkaart hadden gezet, waaronder die van hun overleden kindje. Toen ik ernaar vroeg moest ik ook wel even slikken en wist me even geen houding te geven, maar dat betekent voor mij niet dat het in de doofpot moet worden gestopt.)
Ik denk ook niet dat Kim het zo rot bedoeld als dat het er staat, maar op sommige momenten kun je beter je mond houden. Of het wel of niet vermelden van kinderen relevant is op een CV is namelijk in dit topic helemaal niet van belang en hoe zij daarover denkt al helemaal niet! Ik vind het ronduit belachelijk wat die vrouw gedaan heeft! Ik kan me best voorstellen dat je op zo'n moment niet zo goed weet wat je moet antwoorden, je wordt toch een beetje overvallen. Als je niet weet wat je in zo'n situatie moet zeggen is "oh wat erg" op dat moment, denk ik, voldoende. Vind doorstrepen ronduit asociaal.