12 weken zwanger en nu al lekt er melk uit borsten?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mikarun, 1 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikarun

Mikarun Actief lid

27 jan 2014
    422
    77
    28
    Zwolle
    Al vanaf het begin heb ik veel meer zwangerschaps 'kwaaltjes' tijdens deze zwangerschap dan dat ik met mijn zoontje had. Één van die dingen die ik nu wel heb en toen niet zijn gevoelige borsten. Niks raars op zich, elke zwangerschap is anders. Maar vandaag stond ik toch wel even te kijken. Ik lek al melk! En dat terwijl ik nog maar net 12 weken zwanger ben! :$
    Nu weet ik dat dit erbij kan horen tijdens een zwangerschap, maar is dit niet wat erg vroeg? En los van natte plekken in je kleding, tot in hoeverre kun je er last van krijgen? Kun je bijvoorbeeld al last van stuwing en dergelijke krijgen? :cool:

2. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Ja dan sta je te kijken. Ik wist daardoor dat ik zwanger was. Niks geks hoor. Je lijf weet gewoon wat te doen. En het kan ook zo maar weer stoppen. Stuwing zal niet komen omdat je lichaam nog niet in dat stadium is, dan moet eerst de placenta er uit zodat de hormonen weer anders gaan werken.

3. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Ja erg vroeg maar inderdaad niet onmogelijk. Ik heb het nog niet gehad, ben erg benieuwd 😂

4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Wauw wat vroeg. Geen ervaring mee maar het schijnt idd normaal te zijn hoor!

5. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Ik heb het een keer gehad maanden nadat ik gestopt was met bv geven en ook nog maanden voor ik zwanger was. Was toen eenmalig.

6. Kate87

Kate87 Bekend lid

11 jan 2017
    636
    595
    93
    Idem hier! Met 8 weken begon het al, haha!! Niet echt natte plekken in mijn kleding, maar wel zichtbaar. Sommige dagen niets en sommige dagen is het genant haha!

Deel Deze Pagina