Hallo allemaal, Mijn zoontje van 15 maanden gaat al vanaf dat hij 5 maanden 2 dagen per week naar het kinderdagverblijf. Nu zijn we 5 weken op vakantie geweest met hem. Hij heeft heel veel aandacht van ons en van mijn ouders gehad. Sinds we terugzijn heeft hij het moeilijk op het KDV. Hij huilt als we hem wegbrengen en hij speelt niet, zit de hele dag uit te zitten en huilt als er een kindje naar hem toekomt. Mijn hart breekt als ik dat hoor. Ik heb ook net een miskraam gehad en was daar behoorlijk verdrietig over. Hoe moeten we dit nu aanpakken ? Heeft iemand tips ? groetjes Ellen
Hier hetzelfde! Wel iets anders; in de zomervakantie ging hij niet naar oma (sta voor de klas) en hij is na onze vakantie in een andere groep gestart (vanwege nieuwe locatie) met andere juffen en kindjes. Bij de vorige groep geen problemen gehad, nu dikke tranen bij het wegbrengen en hij is de hele dag niet zichzelf. Volgens de juffen gaat het elke week steeds iets beter, daar vertrouwen we dan maar op.
en is dus 5 weken niet naar de kdv geweest? das lang hoor, hier moeten de kids al wennen nadat ze pas 2 weken niet zijn geweest.