Mijn kindje Timo, 4 weken, slaapt heel goed en snel in, vooral 's avonds en 's nachts (heeeeeerlijk ). Het valt me echter op dat hij het eerste uur na de voeding in zijn slaap heel veel geluidjes maakt. Hij kreunt, zucht, lijkt af en toe of hij geen adem krijgt, maar dat is niet zo (heb veel op heb zitten letten tijdens de geluiden). Ik heb zo'n idee dat hij op deze manier zijn eten verwerkt en dat hij allerlei dingen voelt in zijn lichaam en in zijn slaap er zo op reageert. Ik ben echter benieuwd of er meer moeders zijn die dit bij hun babies hebben meegemaakt! Groetjes, Nadia
Hier het zelfde. Van het begin maakt Laura veel geluidjes in haar slaap. Wij hebben een babyfoon met camera en soms kijk ik er dan even op. Blijkt dat ze dan gewoon slaapt. Waarschijnlijk zullen ze idd wel dingen verwerken in hun slaap. Heb het CB er nooit naar gevraagd.
Mijn zoontje huilt zelfs in zijn slaap... Hij ligt ook vaak te kreunen of te zuchten of een beetje jengelgeluidjes. Zal wel normaal zijn.
dan zijn ze waarschijnlijk in hun REM-slaap. hier ook, gaat ze lachen, huilen, knipperen met dr oogjes. maar het word wel steeds minder.