Wat Heeft Ze Nou..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jewel22, 17 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi hoi,

Mali (10,5 Maand) is sinds 5 dagen ontzettend snel van dr stuk.. Ze is echt een beetje chagrijnig terwijl ze altijd zo ontzettend vrolijk is..
    Ze wordt heel snel boos en ze is echt driftig van zichzelf maar nu als ik al brood smeer gaat ze gillen en alles wat om dr heen ligt probeert ze weg te gooien. Normaal speelt ze altijd lekker en lacht ze veel maar als ze nu een half uurtje beneden is is het gillen en is ze ook moe.. Ik snap er niets van.. Ze heeft geen verhoging dus ziek is ze niet.. Heeft dit iets te maken met een sprongetje of heeft ze gewoon een chagrijnige week..?
    Ik vind het zo jammer want ze geniet altijd zo en nu heb ik het idee dat ze niets meer leuk vind.. En ik word er dan ook ongeduldig van want na een paar uur boos zijn en gillen is mama het ook wel zat... ;)
    Ik hoop dat iemand dit herkent of weet wat het is..

2. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    Ik herken dit heel goed, Tristan heeft nu hetzelfde en volgens mij is het een sprongetje. Hij is de hele dag aan het gillen en krijsen en niks is goed, normaal is hij altijd heel rustig dus ik weet ook even niet wat ik er mee aan moet, maar ja het zal wel weer over gaan.

3. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Martina had dat ook snel sjaggie en moe
    Dus heb ik haar lekker veel laten slapen en gedaan wat zij wou .
    Madam wilde alleen maar in bed .
    Dus zij is bijna slapend het sprongetje doorgekomen :)

4. Ja Mali slaapt nu ook veel.. Er komt ook een tandje door ben ik achtergekomen dus misschien heeft ze daar ook wel last van..
    Ik vind het zo moeilijk omdat ik haar zo graag gelukkig wil zien en dan frustreerd het me als ze al verdrietig wakker word..
    Maar in ieder geval bedankt..! :)

Deel Deze Pagina