Ik weet dat babietjes veel dingen in hun mond stoppen, maar mijn dochtertje wil alles wel opeten Ze probeert echt alles in haar mondje te stoppen. Opzich niet erg. Maar ze wordt altijd na een paar minuutjes enorm driftig omdat het niet past, of niet lukt of....etc... Herkennen jullie dit?
We hebben hier uit pure elende de bijtring aan de stoel gemaakt. Als maik op schoot zit wil hij graag aan de knop van de stoel bijten. En het is dat ik het op foto heb staan maar anders had ik het echt niet geloofd dat hij laatst aan zijn box lag te bijten. Dus ja het is echt heel herkenbaar. En als het niet lukt? oooeeeehhhhh! dan is de iritatie erg hoog. Nog zoiets, kruipen. Dan wil hij iets pakken. Ha, helaas hij kruipt achter uit. Hij heeft de vooruit nog niet kunnen vinden. Maar dan word ie ook een partijtje pissig.
Ja toen mijn kleine meid ook zo oud was deed ze ook alles in haar mond dus ik denk dat dit wel bij de leeftijd hoort.
Fae eet ook ALLES op . En het meeste vind ze uiteindelijk heel vies. En dan kijkt ze er eens gefrustreerd naar, met een vies gezicht en dan is het -HAP!- en dan gebeurd hetzelfde en dat kan ze lang volhouden haha. Erg leuk om te zien. Hoe beter hun motoriek wordt nu, hoe erger het nog wordt. Tenminste, dat zie ik hier wel.
mijn zoontje wil ook alles opeten, is nu ruim 4 maand en doet het al een tijdje. Vooral doekjes en dekentje zijn hier favo..
Denk de leeftijd idd... Ik merk dat het hier al langzaam begint te komen, Vince is bijna 4 maanden... De meeste dingen gaan ook al richting mond, haha!
Hier verdwijnt het meeste ook nog steeds richting mond. Komt denk ik ook omdat er kiezen door komen op moment. Denk dat je er nog wel even aan vast zitten aan dat kluiven.