Bryan was tijdens de zwangerschap ook heel druk. Op meters afstand kon je hem tekeer zien gaan in mijn buik. Inmiddels is hij 4 jaar en nog steeds zo druk Stilzitten is er bij hem niet bij en is altijd in beweging. Ben erg benieuwd hoe de 2e is, ik hoop een stukje rustiger Groetjes Wendy
Anne was juist heel rustig heb haar heel weinig gevoeld maar ze is nu juist heel druk volgens mij zegt het niet zo veel
Hier nog eentje met een zeer actief kind...bij de 20 weken echo wilde beeb al amper lang genoeg stil liggen om een goed beeld te krijgen. Bij de laatste controle van de gyn vroeg ze of ik de baby goed wilde bewegen. Ondertussen zette ze de scoop van de echo erop en die werd per direct zo ongeveer uit haar handen geschopt! Die vraag hoefde ik dus niet meer te beantwoorden... Omdat ik vrij dik ben had ik verwacht dat ik het allemaal minder goed zou kunnen voelen vanaf de buitenkant, maar dat is geen enkel probleem. je kunt soms gewoon uitstulpingen zien als de baby beweegt en ook mijn man kan het goed voelen...Ik geniet ervan, dat ga ik straks wel missen!
Hier nog iemand met een druk beebje. Overdag voel ik het altijd goed, maar als ik ga liggen 's avonds is het echt feest! Ik kan ook inderdaad mijn hele buik op en neer zien gaan. Ook vindt de baby het erg leuk om tegen het matras te schoppen wanneer ik op mijn zij lig...echt geweldig
Hier ook veel drukte! Leuk om te voelen en ook erg geruststellend, als ik me afvraag of alles nog wel ok is daarbinnen! Groetjes, Marloes
Grappig om al die verhalen te lezen. Hieronder mijn bevindigen: Onze eerste dochter was in de buik erg druk en is ook nu nog een druk kind. Onze tweede dochter was in mijn buik rustig en is nu ook nog redelijk rustig. En onze derde dochter danste zo'n beetje 24 uur per dag de polonaise in mijn buik, dus ik had zoiets van dat wordt nog wat, maar tot nu toe is ze een heel rustig kindje. Zelfs de kraamverzorgster zei dat ze zelden zo'n rustige baby meegemaakt. Mijn ervaring is dus dat het heel verschillend kan zijn. gr. Natasja