joepie! eindelijk esprit zwangerschapskleding:)

Discussion in 'Zwangerschap' started by sab85, Sep 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    jeeeeeeeeh :) vanaf vandaag eindelijk de langverwachte esprit zwangerschapskleding te koop op de site :D

zo moest dit even met jullie delen ;)

2. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Het hangt ook bij de Prenatal. Wat ik dan wel weer jammer vind, is dat de spijkerbroeken gewoon 80 euro kosten. Dat vind ik zelf te duur! Dan ga ik liever na de etam.

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb het vorige week ook al op de site gezien! Of was het toen nog niet te koop?
    Moet eerlijk zeggen dat ik het niet zulke leuke kleding vind! :oops:
    Had er meer van verwacht. Ach... ik ga nu toch niet meer zwangerschapskleding kopen.

4. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    ja vind het ook wel prijzig inderdaad :confused:

5. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Ik vind het nogal tuttig allemaal. Doe mij maar de kleding van Noppies, zit je ook rond die prijs en is net wat hipper..

6. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik vind de zwangerschapskleding gewoon veel te duur. Het is maar voor 9 maanden en dan hangt het in de kast. Bij een evt. volgende zwangerchap vind je het niet meer mooi, of je bent in een ander jaargetijde zwanger..

Ik vind de kleding echt mooi, maar ik heb gewoon een mooie spijkerbroek bij de H&M weg en voor de rest koop ik wat t-shirts in maat XXL.
    Mijn truien in de winter kunnen best aan, een zwangerschapsband eronder en klaar.

Groetjes Kalush

7. Miky

Miky Bekend lid

Jan 18, 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Net even op de Esprit site gekeken maar jee zeg wat is dat duur! :S En ik vind het niet bijzonder mooi.

Ik heb net afgelopen zaterdag een outfit gekocht bij H&M... Voor zo'n beetje hetzelfde bedrag als waarvoor je 1 broek koopt bij Esprit! Haha.

8. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

Aug 26, 2007
    1,684
    0
    0
    Apeldoorn
    Tot welke maat gaat Esprit? Ik heb nu van positiekleding maat 44/46, en volgens mij gaat Esprit altijd vrij klein toch? Tenminste, in hun broeken kwam ik nooit..

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Goeiendag zeg wat een geld :confused: Zijn die mensen niet helemaal lekker ofzo?!?!

10. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    2,328
    0
    0
    tukkerland
    ik heb altijd prima kunnen slagen bij de wehkamp..vooral de lengte maten in zwangerschapskleding was voor mij een uitkomst!
    en niet al te duur!

11. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Ik vind het helemaal niet zo mooi. Had heel wat anders verwacht!

12. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    ik ben al helemaal niet merk
    Koop wat ik leuk vindt en zwangerschapskleding
    zou ik helemaal onzin vinden om zo duur te kopen
    ze hebben genoeg leuke dingen bij etam/hm enz wat super leuk is en betaalbaar

Maar ieder zn ding

Share This Page