jeeeeeeeeh vanaf vandaag eindelijk de langverwachte esprit zwangerschapskleding te koop op de site zo moest dit even met jullie delen
Het hangt ook bij de Prenatal. Wat ik dan wel weer jammer vind, is dat de spijkerbroeken gewoon 80 euro kosten. Dat vind ik zelf te duur! Dan ga ik liever na de etam.
Ik heb het vorige week ook al op de site gezien! Of was het toen nog niet te koop? Moet eerlijk zeggen dat ik het niet zulke leuke kleding vind! Had er meer van verwacht. Ach... ik ga nu toch niet meer zwangerschapskleding kopen.
Ik vind het nogal tuttig allemaal. Doe mij maar de kleding van Noppies, zit je ook rond die prijs en is net wat hipper..
Ik vind de zwangerschapskleding gewoon veel te duur. Het is maar voor 9 maanden en dan hangt het in de kast. Bij een evt. volgende zwangerchap vind je het niet meer mooi, of je bent in een ander jaargetijde zwanger.. Ik vind de kleding echt mooi, maar ik heb gewoon een mooie spijkerbroek bij de H&M weg en voor de rest koop ik wat t-shirts in maat XXL. Mijn truien in de winter kunnen best aan, een zwangerschapsband eronder en klaar. Groetjes Kalush
Net even op de Esprit site gekeken maar jee zeg wat is dat duur! :S En ik vind het niet bijzonder mooi. Ik heb net afgelopen zaterdag een outfit gekocht bij H&M... Voor zo'n beetje hetzelfde bedrag als waarvoor je 1 broek koopt bij Esprit! Haha.
Tot welke maat gaat Esprit? Ik heb nu van positiekleding maat 44/46, en volgens mij gaat Esprit altijd vrij klein toch? Tenminste, in hun broeken kwam ik nooit..
ik heb altijd prima kunnen slagen bij de wehkamp..vooral de lengte maten in zwangerschapskleding was voor mij een uitkomst! en niet al te duur!
ik ben al helemaal niet merk Koop wat ik leuk vindt en zwangerschapskleding zou ik helemaal onzin vinden om zo duur te kopen ze hebben genoeg leuke dingen bij etam/hm enz wat super leuk is en betaalbaar Maar ieder zn ding