Erg duizelig

Discussion in 'Zwangerschap' started by daisy500, Apr 14, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. meissie1982

meissie1982 Actief lid

Mar 6, 2012
    249
    0
    16
    Laat je nog even weten wat het uiteindelijk is geweest? Ben wel benieuwd!

2. Niesje123

Niesje123 Actief lid

Mar 1, 2011
    456
    0
    0
    Hoi hoi,

Ook ik heb vooral de laatste week veel last van duizeligheid, me enorm slap voelen, 't idee dat ik niet zo goed lucht krijg en dat me hart overslaat en dan ook een soort van suizende, drukkende hoofdpijn, kan het niet zo goed uitleggen eigenlijk... Bloeddruk laten meten, was woensdag 130/80 en vandaag 110/80 dus daar zal 't niet aan liggen.
    Ook ik ben iemand die zich erg druk om dingen kan maken en heb ook wel eens de neiging om te hyperventileren, zou het gewoon een combinatie van alles bij elkaar kunnen zijn?

3. daisy500

daisy500 Niet meer actief

Vandaag bij de vk geweest en uitgelegd me bloeddruk was 140/75 zei vond hem niet te hoog...waarschijnlijk 140 omdat ik wat nerveus was, dan gaat is ook omhoog...
    Ze dacht zelf dat hij wel iets lager zou zijn onverbrand me duizeligheid maar heb hem thuis nog is opgemeten en toen was me bloeddruk 122/70 veel drop eten kreeg ik mee....ben alleen een beetje bang dat me duizeligheid komt door te hoge bloeddruk ook omdat ik agente vlekjes zie.....me vk zei dat er geen reden was voor zorgen en als me bloeddruk te hoog was had ze het wel gezegd neem ik aan? Sorry hoor ben egt een onzeker topje kwa dit soort dingen.

Share This Page