Geboortekaartje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tamar, 16 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Wanneer zijn jullie opzoek gegaan naar een geboortekaartje?

Zijn er leuke site's met voorbeelden, ik zag al hipdesign.nl
    Ik hou van fleurige kleuren, richting retro. Liever geen baby/beren/handjes/voetjes. Ik ben wel lastig geloof ik :oops:

Mijn man wil waarschijnlijk een foto van de baby, heeft iemand daar ervaring mee?

Wanneer zou je dit moeten bestellen bij een drukker/internet?

Thx :D

2. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ze zeggen dat je het ongeveer drie maanden voor de geboorte geregeld moet hebben maar goed ik zou er niet te lang mee wachten alhoewel ik drie maanden wel heel erg vroeg vind... Wij hebben ons kaartje bij www.cardsandcards.nl besteld.. weet eigenlijk niet of je hier ook zelf gemaakte kaartjes kan bestellen.... maar er staan wel leuke kaartjes op... Succes met zoeken :D

3. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    :confused: 3 maanden van te voren? hm.. wij hebben het gisteren pas geregeld..
    Maandag kunnen we de proefdruk halen, en dan de dag van geboorte kunnen we de laatste gegevens doorbellen en zelfde dag de kaartjes halen. de drukker vroeg ook niet eens wanneer ik ongeveer uitgerekend ben, dus volgens mij maakt het bij sommige drukkers niet uit hoe ver je het van te voren uitzoekt.

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ja dat hadden ze me verteld... Heb ik niet gedaan hoor maar ze vertelde het hahahah vind het zelf een beetje te vroeg denk dat wij het ook pas een paar weken geleden gedaan hebben :D... moet ieder voor zich weten toch :D

5. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
  6. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Thx dames, ik heb dus nog wel even de tijd....

Ik vind het erg moeilijk hoor!

Leuke sites trouwens!

Gr

7. Pinda

Pinda Actief lid

27 jul 2006
    477
    0
    0
    babygrafix.be ! Aanrader als je niet van beertjes houdt!

8. Niet meer actief

9. Pam

Pam Actief lid

14 aug 2006
    275
    0
    0
    Ik zit nog te twijfelen of ik zelf wat ontwerp met paint shop pro en dat laat drukken of dat ik een gewone kaart uit de collectie laat drukken...

Na de geboorte van mijn dochter was ik gelijk weer op de been dus achteraf vond ik het jammer dat ik niet zelf wat had gemaakt en laten drukken..
    Maar hoe het na deze bevalling gaat kan ik nu nog niet voorspellen!

Veel succes met een leuke kaart uitzoeken!

10. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    O ik moet ook echt eens een beslissing nemen over de naam en het kaartje :oops: :oops:

11. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    ik ben begin juni uitgeteld en de drukker zei dat ik dan zo eind maart begin april het kaartje wel kon bestellen en vast de enveloppen kreeg om ze te schrijven of sticker op te doen

12. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    Wie heeft er ervaring met het bestellen van kaartjes op internet? En beviel dat? Hoe snel krijg je je kaartjes thuis?

13. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Ik zag op internet dat je vaak pas een dag later het kaartje in huis hebt en dan moet je het nog versturen.
    Ik wil zelf het liefst dat als ons kindje vandaag geboren zou worden, morgen de mensen het kaartje in huis hebben!

jillejille.nl vind ik echt super!

14. Niet meer actief

Wij gaan em ook zelf maken, maar het meeste kun je van tevoren al doen, alleen de gegevens moet je dan nog even invullen en dan doorsturen naar een drukkerij. Wel even van tevoren informeren hoe druk het is rond de tijd van je bevalling.

15. Niet meer actief

Hmm, ik had liever juist zoiets van, laat er maar even een paar dagen tussen zitten, dan heb ik de eerste paar dagen wat rust :p

16. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik zou ook het ook niet zo'n ramp vinden dat de kaartjes wat later komen hoor....eerst even rust voor je eigen gezinnetje en de mensen die je na staan die weten het wel als de kleine geboren is.
    Ik weet niet of deze site al eens genoemd is...maar leek me ook leuk...heel veel keus... www.geboortepost.nl
    Ik heb trouwens bij jillejille.nl ook al hele leuke gezien.

Groetjes, Eva.

17. nog een leuke site met veel verschillende kaartjes, lekker fris en ook wel retero

www.kaartmix.nl

Wij kiezen er straks ook voor om een paar dagen te wachten met het versturen van de geboortekaartjes. Eerst even lekker met z'n tweetjes en de oma en opa's. Dus voor ons is het wachten van een dag ook geen probleem met het bestellen op internet. Volgens mij kun je trouwens bij de meeste site's de enveloppen al van te voren krijgen zodat je die al hebt geschreven.

Deel Deze Pagina