Hoihoi, Ik zou graag ervaring/advies willen. Ik ben 29 weken zwanger. Ik ben sinds vandaag ontzettend duizelig. Echt met vlagen het gevoel dat ik richting de vlakte ga. Het begon toen ik vanmorgen opstond. Het heeft tot de middag geduurd en is nu weer terug. Afgelopen woensdag is me bloeddruk nog gemeten en was toen netjes 110/60. Dit is voor mij heel normaal. Heeft iemand een idee of ik hier nu wat mee moet doen? En wat ik er aan kan doen om er minder last van te hebben? Groetjes
Mss toch nog even je bloeddruk meten of even je ijzergehalte laten checken. Jammer dat t nu weekend is anders had je gewoon ff bij je ha kunnen laten prikken. Anders even vk bellen, die kan ook thuis even komen meten en als t goed is ook prikken. Die van mij hebben zo,n vingerprikker in ieder geval.
ik had dat ook maar dan in het begin van mn zwangerschap en ik bleek een laag ijzergehalte te hebben. FF je HA bellen en laten testen..
Het kunnen ploteslinge dalingen zijn die even aanhouden. Goede truc; als je voelt dat je duizelig wordt; span veel spieren aan. Dit gaat een bloeddrukdaling tegen!