Vanmorgen 30 weken groeiecho gehad! Alles was goed en onze kleine meid groeid goed. Ze kon geen foto maken van het gezichtje omdat ze al is ingedaald! Ze zeggen dat het niet hoeft datzelfde eerder dan de uitgerekende datum komt. Maar bij wie was dit wel het geval?
Onze eerste was ingedaald met 29 weken en is geboren met 39w3d, het zegt inderdaad niks over de uiteindelijke bevaldatum
Hier was de 1e ook vroeg ingedaald,ze kwam met 40+5. De 2e daalde geloof ik zo rond 35 weken in en kwam met 39+1.dus het zegt helemaal niets.
Nee zegt echt niets, Eerste was bij 29 weken ingedaald bevallen met 36.3 de tweede was bij 34 weken ingedaald en daarmee beviel ik op 36.5 Derde ingedaald 1 dag voor bevalling met 37 weken. Vierde daalde niet in en die hebben ze een handje moeten helpen door naar beneden te drukken bevallen van hem op 36.1 Vroeg Indalen betekend niet vroeg bevallen en laat indalen betekend niet laat bevallen
Hier ook rond 30 weken ingedaald, de eerste dan he en met 38+1 spontaan bevallen. Maar indalen en bevallen staat los van elkaar..
Mijn zoontje was met 33 weken ingedaald maar ben toch echt pas bevallen met 41+6 Hoeft dus niks te betekenen
de vk was vandaag heel verbaasd maar onze smurf ligt nu ook al ingedaald .kunt maar optijd goed gaan liggen denk ik maar
Mijn VK zegt dat het wel wat zegt als het is ingedaald, dat het dan meestal eerder of in ieder geval wel uit zichzelf komt en niet hoeft te worden ingeleid.
Sorry maar ik denk dat jouw vkundige tijdens 1 van haar lessen heeft liggen slapen. Zoon is gedaald met 36 weken en kwam na een strip poging met bijna 41 weken Dochter die daalde in toen ik moest bevallen met 38 weken.
Wanneer daalde jullie eerste in? Ik was gisteren bij de VK en ze zei dat ze haar hand nog tussen de baby en het schaambot kan houden, totaal nog niet ingedaald dus. Ik weet dat er echt nog wel tijd is maar toch maak ik me zorgen; wat als hij nou niet indaalt.
Ons eerste kindje was met 30 weken ook al ingedaald. Met 39+3 weken is zij geboren. Vroeg indalen zegt verder dus niet zoveel.
Mijn eerste daalde in met 29 weken, de tweede al met 26 weken (nog niet vast overigens maar tot nu toe is ze mooi blijven liggen)