fijn dat iemand wat aan mijn tips heeft ik mag sinds vorig week 10 min per dag extra lopen en ik heb een rolstoel (nu is dat nog niet echt aan te raden want het hobbelt zo erg dat ik dan als ik thuis ben de harde buiken weer 10x zo hard terug heb)
hier nu ook al 3 weken rust. krijg wekelijks een injectie en hbe pessarium geplaats gekregen Baarmoedermond varieert tussen de 6mm en 3,8 cm en de kleine man schopt hem zelf steeds open. Mag alleen rusten en sta alleen op voor eten/drinken, wc. Mag 1x per dag trap op en 1x af. max 30 min lopen (boodschappen doen of blokje om) en rest liggen en rust houden (wordt er gek van) Mag niet lang staan, niet afwassen, niet tillen, geen huishouden helemaal niks streven nu naar 24, 26 en 28 weken en met 32 weken word pessarium eruit gehaald en injectie gestopt en dan mag de kleine komen. ook al 2x opgenomen geweest 1x met harde buiken en weeën en 2e keer was er voor mijn gevoel niks aan de hand maar bmm was nog 8mm Dat onze kleine man vroegtijdig geboren kan worden zit er dik in. Ben in januari uitgerekend maar we zullen dit jaar nog ouders worden is ons verteld. dus heb er alles voor over om het zolang mogelijk te rekken Dus de bank, het bed, mijn laptoppen, mijn (puzzel)boeken en tv zijn mijn beste vrienden momenteel Soms voelt het alsof ze de enige zijn Allerlei emoties en gevoelens en vooral onzekerheid speelt mee maarja probeer ze zoveel mogelijk van me af te schrijven. Wil iedere rusthouder veel succes wensen en sterkte en ga duimen voor iedereen hier!! Groetjes
@ Dani Da's heftig bij jou, zeg! En dat je bmm steeds zò sterk varieert... Maar de 24 weken heb je nu iig bijna gered, al hoop ik natuurlijk dat jullie ventje zich op z'n vroegst rond de 30 weken zal melden! En als ik steeds lees over continu harde buiken/voorweeen om de paar - 5 min., bloedverlies, bmm van maar 24mm - 8mm, dan denk ik 'waar maak ik me toch in 's hemelsnaam druk om!'