Erg gebeurd van alles....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Wila, 30 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wila

Wila Actief lid

11 okt 2011
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoon is bijna 17 maanden en er gebeurd van alles!
    Sinds twee weken wordt hij s nachts steeds wakker en wil alleen maar bij mama zijn.... Hij klimpt dan als een aapje in mijn nek en wil niet meer zonder me.... Echt verlatings angst wat ik wel kan plaatsen in deze fase!
    Alleen daarnaast ligt hij overdag overal, zo zielig om te zien! Hij hangt en ligt ook steeds tegen me aan en wil steeds opgetild worden door mij. Helaas, papa telt momenteel even niet mee!
    Op zich slaapt en eet hij best goed ( naast dat hij s nachts dus wakker wordt en bij me wil zijn) maar hij heeft wel 3-4 dunne poepluiers op een dag! Met er veel slijm en onverteerbaar voedsel. Heel zijn billen zijn kapot en dat doet erg veel pijn!
    De ene dag is hij heel vrolijk en de andere dag zit hij echt niet lekker in zijn vel!

Er gebeurd dus echt van alles..... En ik weet niet goed of het allemaal bij elkaar hoort en bij de sprong hoort, of dat ik het los van elkaar moet zien en er wat anders gaande is.....
    Ik hoop dat iemand het herkend, of dingen los van elkaar herkend!

Voel me een beetje machteloos en onzeker! Vind het heel erg zielig om te zien want hij is normaliter heel vrolijk, speels en opgewekt!

Hoop op jullie reactie......

2. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeft hij geen last van kiezen die doorkomen? Of zijn oortjes?
    Verlatingsangst kan inderdaad maar wat je schrijft over overdag iswel een beetje gek ja. Het lijkt er inderdaad op dat hij niet lekker in zijn vel zit. Ben je al eens bij de ha geweest?

3. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.616
    1.156
    113
    wat doe je op zijn billen, kan me voorstellen als die helemaal kapot zijn dat t pijn doet en dat hij troost bij jou zoekt...
    idd kiezen die doorkomen misschien dat hij er last van heeft? heb je hier iets voor?
    tegen verlatingsangst kan je denk ik niet zoveel doen, behalve eraan toegeven... tis een fase, en die gaat echt vanzelf weer over gelukkig!

4. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

29 dec 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar!! Mijn dochter is nu 19 maanden en het einde is in zicht. Het is een fase en het gaat voorbij. Maar ik vond dit de ergste en langste tot nu toe! Pfoe!

5. wanna be a mama

wanna be a mama Bekend lid

16 mei 2011
    728
    1
    16
    Klinkt als doorkomende kiezen..worden ze ook hangerig en huilerig van. Verklaart ook de luiers en billen. Kan ook een sprong/fase zijn. Maar het belangrijkste. ..het gaat weer over! ;)

6. Wila

Wila Actief lid

11 okt 2011
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt dames, ook tanden zijn een dingetje momenteel! Had ook t gevoel dat dat mee kon spelen! Maar gaan ze daar echt zo dun, onverteerd en slijmerig van poepen??
    En er zit inderdaad ook een grote sprong bij..... Maar tot 19 maanden???:( Dan hebben we nog een lange weg te gaan zeg!
    Op zijn billen smeer ik nu maizena! Merk dat dat het wat rustiger maakt!
    Dat liggen en hangen is vooral s morgens..... Zou het kunnen dat hij mss zo moe is van zijn gebroken nachten? Daar leg ik t nu meestal maar op! Maar lekker in zijn vel zitten is het ook hoor, hoort dat ook bij de sprong?

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    van tanden en kiezen kan de ontlastig erg veranderen en veel luieruitslag geven! hier normaal nooit last van, maar tijdens die periodes wel. lekker bij je en billetjes goed insmeren.

8. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik herken wel wat dingen die je beschrijft. Maar zet het liever niet openbaar, dus als je vragen hebt graag via pb.

Deel Deze Pagina