ahhhh ik ben nu 2 dagen over tijd. maar durf nog niks te hopen en niet te testen. wel wat krampen van een aankomende ongi maar die zijn ook zomaar weer weg. mijn cyclus is op orde na dat ik in oktober gestopt ben met de pil. wel eens een dag te vroeg ongi geworden maar nog nooit te laat. sorry moest het even kwijt ik denk dat ik vandaag en morgen nog afwacht en als het dan woensdag nog niet is ik maar eens ga testen. liefs
ik sta versteld van me zelf maar de afgelopen keren al genoeg terleurstelling gehad en ik heb niet het gevoel dat het zo ver is.
Oeee! Spannend! Hoop voor je dat je wens uitkomt! Maar de laast cyles bij mij was ik ook 2dagen overtijd, Maar durfde ook geen test te doen want was bang zo niet zal zijn. Maar goed dat ik nog gewacht heb dag er na werd ik ongesteld! Hopeb dat bij volgende ronde lukt! Begrijp dat je nog ff wilt wachten heb ook paar keer teleurstelling gehad Dat de test negatief was! Succes! Met alles Xxx
jup ik heb getest en die was negatief pffff loop natuurlijk weer te stressen. krijg echt geen hoogte van mijn lichaam.
Hier nog steeds geen ongi. Grrrr:x kan hier niet zo goed tegen. Volgens mij. Er staat een drukke middag voor de deur dus kan ff me kop ergens anders op zetten