Ik voelde net onderaan mijn buik.. Boven mijn schaamstreek, een heel stuk onder mijn navel. Daar voelde ik een horizontaal bobbeltje.. Dus meer een dikke streep zeg maar. Behoorlijk hard, niet eens zo heel diep onder mijn vetlaag Zou dit mijn baarmoeder of iets dergelijks kunnen zijn Het is meer een soort grote ribbel. Maar die is mij echt nog nooit eerder opgevallen. Jeetje hierna ga ik niet overal meer op letten hoor, maar ja het is nu te laat ik heb het al gevoeld
ik zie dat je pas 6 weken zwanger bent, dus voor je baarmoeder is het nog te vroeg, die zit nog lekker onder je schaambot. Ik denk dat het je darmen kunnen zijn die omhoog geduwd worden, en dat je dat voelt.
Het is hart en klein he... Zo'n cm hoog en 5 cm lang wat ik ongeveer voel... Het zullen dan wel darmen zijn.. Vanaf wanneer zou je je baarmoeder wel ongeveer kunnen voelen?
Yup, je schaambot zit nu nog veilig achter je schaambot (tenzij het een vijfling is ) Dus je zal idd een stuk darm voelen, die wil nogal eens opblazen wanneer je zwanger bent! Wanneer je 12/13 weken bent, komt je baarmoeder boven je schaambot, dan ga je een klein balletje voelen.
Ik denk dat je baarmoeder bedoeld @Janneke: Het is idd te vroeg om nu al je baarmoeder te voelen net zoals de andere meiden zeggen. Die zit nu nog veilig achter je schaambotje.