Zie mijn testen van deze week. Hij lijkt vandaag wel donkerder. Maar... nu had ik net bij hè t testen met afvegen rood/bruin slijm Meer dames hier ervaring mee en waar het toch goed bleef gaan? Zoek een beetje hoop...
Het kan vanalles betekenen helaas. Maar ik heb bij mijn laatste 2 zwangerschappen bloedverlies gehad rond NOD. Duurde 3 dagen en ik dacht dat ik ongesteld was. (Met bijbehorende krampen). Toch zwanger dus. En rond 10 weken zwangerschap weer flink bloedverlies.
Ik heb bij de eerste ook wel een week bloedverlies gehad, net na de test. Ook flink veel. Mijn verloskundige zei, dat ik me pas zorgen hoefde te maken als ik flinke kram (erger dan menstruatie) zou krijgen. En hij had gelijk, want alles kwam goed . Bij de tweede opeens een bloeding met 16 weken, daar schrok ik wel van. Maar waarschijnlijk was het een bloedvaatje dat was gesprongen door veel niezen.
Kan 2 kanten op. Test is wel super opgelopen. Hopelijk mag het goed gaan. Hier was bloedverlies met zeurende buikpijn 5 dagen lang helaas wel een miskraam (en dat na kloppend hartje op echo)
Je testen zien er super uit! Ik begrijp je zorgen, maar probeer je zolang het alleen bij afvegen is niet te druk te maken, dat komt vaker voor terwijl het gewoon goed blijft gaan. Hoop dat dat voor jou ook geldt!
Dank jullie wel. Omdat we al bijna 2 jaar bezig zijn, ben ik gewoon erg onzeker. We weten nu in ieder geval wel dat deze behandeling helpt en dat een bevruchting dus wel lukt, nu nog de goede afloop.
Er is helaas niets over te zeggen. Ik heb tot 14 weken bij mijn zoontje bloedingen gehad. Belde wel elke keer de verloskundige als het zo was. Vond het fijn dat zij het wisten.
Ik heb ook een klein beetje bloedverlies gehad bij 6, 7 en 8 weken, telkens met een week ertussen. Gelukkig daarna niets meer, so far so good.
Ik heb in al mijn zwangerschappen bloed gehad. Bij mijn huidige zelfs zoveel als een menstruatie voor een dag of 5 (wist toen nog niet dat ik zwanger was). Nu terug gerekend was ik op dat moment iets langer dan 4 weken zwanger, daarna tot week 7 om de dag bloedverlies gehad, inmiddels toch al 16 weekjes . Je testen zien er mooi uit Natuurlijk maak jij je zorgen, zeker omdat je al zolang bezig bent. Het enige wat je kunt doen is afwachten. Krijg je een vroege echo?
tjee wat eng zeg snap helemaal dat je bezorgd bent ik heb het nu bij beide zwangerschappen gehad en bij de eerste was het inderdaad niet goed nu bij de tweede wel alles goed tot nu toe. dus het kan van alles zijn. zolang het niet vers rood bloed is en gepaard gaat met krampen zit het nog goed. misschien om een vroege echo vragen met 7 weken? succes en ik duim voor je
Het kan van alles zijn. Heb je nergens een wondje? ik heb bij mn eerste zwangerschap de gehele zwangerschap bloedverlies gehad, ook bekend rood en veel. Ook een gezonde dochter van 2,5 inmiddels.
Hier ook gehad, het heeft de nodige stress opgeleverd, maar een goede afloop gehad. Ik snap je zorgen, maar het zegt nog niks. Afwachten dus.. Ik duim voor je!
Dank jullie wel gelukkig veel opbeurende reacties, wat zoiets al niet met je kan doen.. Heb wel wat krampjes die ik normaal ook bij m'n menstruatie had, maar nog niet erger. Vandaag overdag ook nog wel wat bruin/roze maar niet echt rood of veel. Wondje denk ik niet, afgelopen paar dagen geen gemeenschap gehad. Heel lief dat jullie voor me duimen, ik houd jullie op de hoogte. We willen morgen een test doen met wekenindicator.
Hier betekende het niets, zelfs heel veel bloedverlies hoeft nog niet het einde te betekenen, sterkte, hopelijk gaat alles goed. helaas heeft testen nu niet meer veel nut, denk niet dat ze veel donkerder gaan worden. hopelijk heb je snel een echo
Je test is mooi opgelopen.bloedverlies betekend niet altijd meteen slecht nieuws gelukkig. wel brengt het veel stress met zich mee. Bij de 2de zwangerschap ook bloederverlies gehad van bruin verlies tot helder rood. Maar alles was wel goed. Het is wel fout gegaan maar dat lag aan iets heel anders dan bloedverlies met het kindje was alles goed.