Dag dames. Ik heb een vraagje. Vandaag naar gynaecoloog geweest vanwege hevige voortijdige bloedingen voor menstruatie. Dit heb ik sinds ik 7 maand geleden ben gecurreteerd. Zij zag via een inwendige echo verdikt baarmoederslijm? Dit kon betekenen dat er poliepen in m'n baarmoeder zitten. Ik krijg 18 feb een hysteroscopie onder narcose en als er iets gevonden word dan word dat weg gehaald. Maar is er hier iemand bekend met verdikt baarmoederslijm? Heb net m'n ongesteldheid gehad en ze zei dat ik een streepje zou moeten hebben (zo tekende ze het) als het goed was en nu was het geklieder rond de streep... Iemand bekend mee? Of heb ik het verkeerd begrepen? Groetjes
Ik ben afgelopen donderdag bij Gynocologie geweest voor na controle curretage en mijn Gynocologie zag ook verdikt baarmoeder slijmvlies ik ben nog niet ongesteld geweest daarna maar vraag me nu inderdaad ook af wat het betekend aangezien hij het bij mij ook zag maar er verder niks over zei :s alleen dat ik verdikt baarmoederslijmvlies had :s hoop niet dat ik het zelfde krijg als jou hij zag verder niks zitten dus Succes en heel veel sterkte meis!!!
Denk dat het probleem was dat het niet alleen verdikt was maar ook wat grillig. Heel erg veel succes meid !