Als je zoon en dochter krijgt noemen ze dat koningskoppel, echter heeft 'het' ook een naam als je 2dochters krijgt ? Geen idee... (of ben je dan gewoon n mazzelaar..hihi)
Hahaha... Ik wilde schrijven ' een meisjes tweeling' maar je bedoelt niet Tegelijk Maar volgens mij hebben de overige kindcombies geen naam? Er nkoninfskoppel is toch alleen als je eerst een zoon en dan een dochter krijgt?
Volgens mij heeft dat geen naam. Het schijnt wel dat ouders van 2 dochters de meest gelukkige ouders zijn.... (was vorig jaar zo'n onzinnig onderzoekje over ).
Ouders zijn toch met hun 1e kind het gelukkigst (met hun leven dan hé,niet specifiek het kind) Of heb ik een ander zinloos kwats onderzoek gehoord? Gevonden Ouders gelukkigst bij eerste kind - NOS Nieuws
Da's dan een ander zinloos onderzoekje idd Onderzoekje dat ik ken, heeft gezinssamenstellingen vergeleken en de mate waarin ouders aangaven gelukkig te zijn. Ouders van 2 meisjes waren het gelukkigste, die van 4 meisjes het ongelukkigst, geloof ik
Oja mazzel? En wat als je 2 jongens krijgt??? Dan niet?? Je hebt gewoon mazzel als je 2 gezonde kinderen krijgt lijkt me
Weer iemand met gezemel over "mazzel als je 2 gezonde kinderen krijgt" Daar gaat de vraag niet eens over.... 2 meisjes? indd een ticket to trouble Volgens mij zit er niet echt een naam aan vast, zoals koningskoppel
Dan hebben ze gewoon nog niet door hoeveel slapeloze nachten zo'n kind met zich mee brengt en hoeveel zorgen...