miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lunaatje, 22 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lunaatje

lunaatje Actief lid

4 dec 2006
    297
    0
    0
    dienster
    deurne(antwerpen)
    hey,ik ben waarschijnlijk zwanger,heb positieve test gehad,en ga vanavond naar de dokter,dit is men eerst en ben ontzettend veel bang voor een miskraam...
    ik zit in de horeca,sta er altijd alleen voor,en dan is het nogal stressy,zou ik het al tegen men baas zegge,zodat ze er rekening mee kunne houden,of moet ik echt 3 maand wachten?
    en hoe kun je een miskraam het beste voorkomen
    heb echt schrik dak het door men werk ga kwijtspelen...

2. caroline27

caroline27 Actief lid

3 jan 2006
    365
    0
    0
    hoi meisje

Ik zou het nog niet tegen je baas zeggen tenzij jij er beter bij voelt. Een miskraam krijg je niet van hard werken maar omdat het vruchtje toch al niet goed zit. Je moet idd stress wel vermijden . Ik werkte aan het begin van mijn zwangerschap tot ong 5 a 6 mnd minstens 80 uur in de week. Ik ben geen stresserd maar ik werk wel lichaamlijk heel hard (kapster) veel staan enz. Dus je moet doen waar je jezelf het beste bij voelt en probeer je niet zo druk te maken . Een miskraam voorkom je niet het gebeurd gewoon . Het is heel verdrietig als je het gebeurd maar jouw baby heeft er niets aan om in een buikje met angst te zitten . Ik hoop dat je hier iets aan hebt .

diike kuzzzzzzz

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Allereerst van harte. Een positieve test wil echt zeggen dat je zwanger bent hoor! Een miskraam kun je niet voorkomen. Als het fout zit, dan doe je er niks tegen. Gewoon normaal doen, je dagelijkse bezigheden, en goed op jezelf letten.

Je hoeft geen drie maanden te wachten met het te vertellen hoor. Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt. Ik heb het met 6 weken verteld, en maar goed ook. Met 8 weken ging ik namelijk spugen en dat is pas in week 18 opgehouden. Ik kon het dus toch niet verbergen.

4. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Gewoon vertellen.
    Bij mij idem. Ze vroegen al twee weken of het wel goed met me ging ( wit koppie, gapen, groen misselijk wegtrekken etc)
    Het enige nadeel is, dat mocht het eventueel misgaan, je dat dus ook op je werk moet uitleggen.
    Ik vind dat alleen maar een voordeel. Dan snappen ze dat ik wellicht verdrietig ben en wat afwezig.

enneh : zoals al gezegd , je krijgt geen miskraam van hard werken.

5. lunaatje

lunaatje Actief lid

4 dec 2006
    297
    0
    0
    dienster
    deurne(antwerpen)
    ik weet da je geen miskraam krijgt van hard werken maar ben bang van de stress,heb zondag zon 50 mensen helemaal alleem moeten bedienen en de drank zelf moeten maken,en dan komen ze nog af met zo van die gezonde sapjes die je zelf moet maken,en als je ze nie rap genoeg bedient dan zen ze kwaad en ik trek mij da alleemaal aan(zo ben ik nu eenmaal) en ik begon bijna te blijte achter den toog,omdat het mij gewoon teveel word,als mijn verantwoordelijke er sta heeft ze altijd hulp,en mij late ze er altijd alleen staan,en als je dan iets zegt dan is het zo van,ge kunt da toch alleen aan zeker...
    tege maart sta het terras ,dus das nog is 20 man erbij,en weer alleen
    darmee da ik zo ban ben,de stress...

Deel Deze Pagina