Hoe heb jij verteld dat je zwanger was/bent?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 21 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoe heb jij het verteld aan: je man, je (schoon)ouders, de familie en vrienden?

Mijn man: ik was naar beneden gegaan omdat mijn temp (1 dag voor NOD) nog hoog was (37,1 of 37,2 ik weet nie meer) en ben gaan testen (CB).
    En de eerste werd meteen posi.
    Omdat ik een 2-pak had, deed ik er nog maar 1 achteraan...en ja hoor, ook meteen posi.
    Mijn man lag in bed en merkte dat ik niet naar boven kwam.....die dacht dat ik weer last had van hoofdpijn, dus kwam ff naar beneden om te kijken of ie wat kon doen voor me....en daar stond ik met de 2 testen in mijn handen toen hij de keuken binnen kwam en zei; je word papa! We pakten mekaar vast en jankten erop los haha was een mooi moment!

De dag nadat ik posi had getest zijn we naar beide ouders gegaan, hebben we de opa's een t-shirt gegeven met daarop: IK WORD OPA! En aan de oma's een mok met; liefste oma van de wereld!
    Tsja....duidelijker kon niet he en de tranen vloeiden volop!

We hebben daarna onze broers en beste vrienden het ook verteld en de rest (familie etc) nadat we de 1e echo hadden gehad met 6,5 weken.

Hoe we het de volgende keer gaan doen? Geen idee....eerst maar zwanger worden! Maar ik denk dat ik mijn man ga verrassen de volgende keer...lekker uit eten, dan cadeautje geven ...en wat zit daarin? De test natuurlijk! Dat lijkt me leuk!

Alyssa dan een trui/t-shirt aan doen met: Ik word grote zus! Lijkt me geweldig....die koppen van de opa's en oma's dan..... Ik kan nie wachten ! ;)

2. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik heb een klein boekje gekocht voor mijn schoonmoeder waarin allemaal kleine dingetjes in staan die oma's altijd zeggen of doen dus we hebben hem gegeven en ze snapte het eerst niet hahahah en toen het kwartje viel ging ze helemaal zweten en huilen van blijdschap hahahahah echt schattig... en aan mijn moeder heb ik het gewoon verteld ik heb namelijk een hele goede band met haar en ik kon mijn mond weer eens niet houden hahahahaha..... had het liever anders gedaan maar ja volgende keer misschien ;)

3. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

aan mijn vriend heb ik het zo verteld. De tekst staat in de toekomst geschreven omdat ik het gecopieerd heb van toen ik het van plan was. maar zo is het precies gegaan.
    Hij vondt het superrrrrrrrrr tof.

Ik heb net een T shirt gemaakt met de tekst "lieve papa, gefeliciteerd xx mama
    daaronder een hartje met een pijltje en dan eronder geschreven "werk in uitvoering"

Ik heb ook een piepklein briefje gemaakt met een gedichtje, zelf bedacht:

Iets moois, iets fijns
    iets prils, iets kleins
    iets van ons allebei
    Ik ben zo vreselijk blij
    Je wordt papa.
    xxx

Ik heb de test weer in het doosje gedaan en naast mijn bed gelegd. Ik ga gewoon naar bed. Als hij thuis komt vindt hij een briefje met de vraag of hij me wakker wil maken voor een test. we zien elkaar deze week niet dus dat is geen gekke vraag alsof ik het perse met hem samen wil doen. dan komt hij boven en dan maakt ie me wakker, ik geef hem dat kleine gedichtje en laat ondertussen het T shirt zien wat ik natuurlijk aan heb.
    hihi ben helemaal nerveus.

4. aafje87

aafje87 Actief lid

11 jan 2007
    223
    0
    0
    ICT Medewerkster
    Voorburg
    Mijn vriend had aan een half woord genoeg, de familie en schoonfamilie was een stuk leuker!(om te vertellen)
    Bij mijn ouders heb ik een boekje gegeven van 101 manieren om je kleinkind te verwennen. Die hint kwam eigenlijk meteen aan.
    Bij mijn schoonfamilie hebben we het gewon gezecht(aangezien de broer van mijn vriend al een kleine heeft en het toen ook met een cadeau-tje heeft aangekondigt)
    Bij mijn vriend zijn broer heb ik een buikband omgedaan met de tekst sweet mamma erop.
    Qua tijd moest ik het ook wel gaan vertellen, je begon mijn buik al goed te zien(was 20 wkn zwanger zonder het zelf te weten) Dat is nu 1/1,5 week geleden.

Deel Deze Pagina