Lam geschrokken!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Galaxy, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Galaxy

Galaxy Actief lid

17 feb 2013
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff zo wat mij vandaag gebeurd is...
    Ik ging onze hond uitlaten, dus ik zet m'n zoontje van 16 maanden in de box geef hem een aai over z'n bol en zeg dat mama even het hondje laat plassen. Prima meneertje kijkt dan altijd even baby tv;)
    Ik loop door de achterdeur, die de poort open en laat de hond voor ons huis op de uitlaat strook even uit.
    Hup weer terug naar binnen til m'n zoontje uit de box en maak de riem van de hond los. Ondertussen loop ik naar de hal aan de voorkant om de kinderwagen te pakken omdat ik boodschappen wil gaan doen. Ik loop terug naar de huiskamer en zie m'n zoontje nergens. Ik loop de achtertuin in en krijg de schrik van m'n leven.... Ik had de poort niet dicht gedaan en die stond open!!! Ik ren in paniek door de poort naar de voorkant m'n hart was verlamd het was alsof de wereld stil stond. Ik kijk links en rechts en zie hem niet, opeens hoor ik hem lachen en zie ik hem 5 huizen verder bij oudere mensen in de voortuin staan. Jeetje ik kan jullie niet vertellen hoe opgelucht ik was. Ik pak hem op en barst in huilen uit. Ik ben nog nooit van m'n leven zo bang geweest, totale paniek!
    S'avonds vertelde ik het tegen m'n man en die zei: dit gebeurt jou in je hele leven nooit meer! Nee dat denk ik ook niet!
    Lang verhaal maar moest het ff kwijt

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ach heden.. Ik snap wel dat je je even rot schrok..!! Maar, net wat je man zegt, dit gaat je waarschijnlijk nooit meer overkomen!

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Oooww brr... Schrikken zeg!!

Hier eergistee... Zoontje was binnen.. Ik wkl nog wat van buiten pakken.. Boem! Deur dicht... Stond ik dan..
    Vond k op zich geen ramp.. Schrok natuurlijk wel..
    Maar het feit dan mn zoontje de trap op klimmen leuk vind maakte me er niet heruster op...
    Een vriend van me was net weg.. Ik weer gebeld is hij terug gekomen.. Ladder gehaald bij de buren en door traam naar binnen geklommen...

Pff zag mn zoontje al helemaal van de trap af vallen als ie erop zou klommen en met een gebroken nek ofO op de grond liggen...

Ach het is allemaal
    Goed gekomen en we hebben een wijze les geleerd ;)

4. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Pff ik begrijp het helemaal. Ik had het toen mijn zoontje net de deuren open kon maken.
    Ik loop het balkon op, maar de sleutels zitten nog aan de binnenkant van de balkondeur. Draait meneer de sleutels om en de deur was dus op slot :|.
    Ik mijn vriend gebeld (daarom heb ik altijd een telefoon in mijn zak) en zoontje geprobeerd af te leiden als hij iets wou doen wat niet mocht.
    Gelukkig kon ik met een flesopener de klik net om zetten (hij had hem niet helemaal op het slot gedraaid gelukkig). Ooo man wat schrok ik!

5. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Pfff kan me dat gevoel helemaal voorstellen. Lijkt me vreselijk. God dank vond je hem snel

6. Koon

Koon Niet meer actief

Precies zo iets een keer meegemaakt met mijn zusje. Zij is 6 jaar jonger dus ik weet de paniek van mijn moeder nog goed. Pff echt enorm schrikken zoiets, gelukkig is het goed afgelopen! :)

7. Galaxy

Galaxy Actief lid

17 feb 2013
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik kan echt dat gevoel niet uitleggen als je je kind niet kan vinden. Nu vond ik hem gelukkig na een minuut of 5 maar oh oh wat moeten ouders die hun kinderen uren missen of dagen vermist zijn gek worden zeg! Ik denk als iemand me gefilmd had je niet had geweten wat je had gezien....totale paniek. Ik keek als een wilde om me heen en rende als een gek door de straat met m'n 28 weken zwangere buik haha. Ik heb m'n lesje in ieder geval geleerd, dit gaat me nooit meer gebeuren!

Deel Deze Pagina