Erg geschrokken

Discussie in 'De lounge' gestart door Tinkerbell81, 1 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Wat heftig! Hier had de oudste last van absences (vanaf een jaar of 4-4,5 sporadisch, vlak voor haar 5e verjaardag echt actie ondernomen omdat het vaker voor ging komen). Gelukkig niet zo heftig in vergelijking met een echt insult, maar kan mij voorstellen dat jullie een spannende tijd hebben gehad en nog hebben. Hopelijk slaat de medicatie goed aan. Wij hebben daar zelf wel mee gerommeld. De eerste medicatie zorgde voor een onhandelbare dochter met bizarre woede-uitbarstingen, dus dat weer afgebouwd en andere medicatie opgebouwd. Ze is nu ongeveer een jaar medicatie-vrij en lijkt er overheen gegroeid te zijn.

2. maliro

maliro Niet meer actief

Boe. Dochter is afgelopen vrijdag flauw gevallen. Had al een jaar geen rare dingen meer. Ik hou dr maar weer goed in de gaten

3. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Abscensces lijkt me ook best een aparte gewaarwording...ze zijn dan echt in dromenland lijkt het toch? Ze stoppen acuut waar ze mee bezig zijn en staren voor zich uit? Wel fijn dat dat over gegaan is zeg! lijkt me ook wel spannend als zoiets op de fiets gebeurd ed...mocht je dochter wel nog alles doen of ook leefregels mee gekregen?

@maliro, oh joh wat naar dat je kleine meid is flauwgevallen, enig idee hoe dat kwam dat ze flauwviel? Gaat het nu beter?

Deel Deze Pagina