Erg geschrokken..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lievelief, 22 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

ladypink heb je twee vagina's?
    eerst meldde je nog dat je alleen 2 bmm had?
    weet je al wat meer inmiddels?

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Deze leek hier had het serieus nog nooit eerder gevoeld! Haha! Was echt bang dat er iets mis was! :D

Pfff, voel me nu net zo'n klein kind, weet echt nog te weinig over mijn eigen lichaam! Hihi! :oops:

Maar IkDus heeft me heel erg geholpen en ik ben weer helemaal gerustgesteld!

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik mis iets.. 2 vagina's?! Hoe kan dat?!

Leg uit! :O

4. Niet meer actief

lina ik zie dat je kan testen,wanneer ga je dat doen?:)

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Heb al getest, negatief :(

Maar waarschijnlijk zit ik gewoon in mijn vruchtbare dagen nu ipv mijn ongi! :D Dat hoop ik iig! :D

6. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    hallo iedereen die vroeg het zat met mn 2 vagina's

ik heb dus een gedeeltelijke afwijking namelijk de onderkant is uterus didelphys en bovenkant uterus bicornis wat het inhoudt is het volgende...

dit plaatjes is een uterus didelphys rechts onderin
    http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/4 ... 16x280.gif
    maar ik heb niet net zoals aan de linkerkant 2 aparte baarmoeders maar zoals op het volgende plaatje http://www.babyjava.net/uterine-septate.jpg
    en dan B partial dus de beide baarmoeders staan wel met elkaar in verbinding
    wat houdt het gevoelsmatig in ik voel er niks van alleen heb ik een dubbele vagina en het voelt dan alssssof ik 2 ingangen heb zeg maar een gaatje maar dan met een tussenschotje en op zich voel ik er niks van alleen heeft het vroeger wel veel pijn gedaan met sex en dat heb ik toen laten onderzoeken maar toen hebben ze niks gevonden :(: maar goed ik kan het weg laten halen alleen heb ik dan kans dat het gevoelloos wordt en dat wil ik niet het gaat nu prima zo alleen moet mn vriend er rekening mee houden dat hij niet rechtdoor moet maar een beetje naar links of rechts en het is allemaal iets minder ruim zeg maar..
    maar dat zijn misschien wel wat veel details sorry daarvoor maar dat maakt het wel duidelijk iets wat ik op internet niet kan vinden.

verder wat betekent het voor zwanger worden de kans op is gelijk aan een gewone uterus maar kans op miskraam is groter als het vruchtje niet aan de buitenste wand nestelt maar aan de binnenste
    en verder heb je meer kans op stuitligging door te weinig ruimte en daardoor dus ook meer kans op vroeg geboorte en keizersnee..

de reden waarom zwanger worden voor mij nu niet lukt is omdat mijn eitjes niet groter worden dan max 15 mm en dan wordt ik ongi dus geen eisprong volgende ronde begin ik met clomid.

P.s sorry voor mn schrijven zonder comma's en dergelijke maar dat lukt me niet zo goed...

7. Niet meer actief

maar als jij zegt 2 vagina's dan denken mensen dat je dus 8 schaamlippen,2 ingangen en 2 baarmoedermonden hebt.....kun je dat stukje ook uitleggen?

8. Niet meer actief

Jeetje lijkt me wel heeeeeeeeeeel vervelend!
    Gevoelloos worden dan lijkt me ook niets, maar zou wel sneller bang zijn dat het fout gaat.
    Maar jij word dan zeker goed in de gaten gehouden.
    Ik hoop dat je clomid aanslaat en een normale cyclus krijgt en dan gewoon zwanger kan worden!

9. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    jah dat kan ik zeker uitleggen aan de buitenkaant ziet het er net zo uit als bij elke vrouw alleen aan de binnenkant heb ik zeg maar een tussenschotje dus 2 opeiningen naast elkaar en je ziet het tussenschotje niet je voelt hem alleen maar als je naar binnengaat

@ er kan eigenlijk helemaal niks fout gaan het zaad vindt zn weg wel naar het ei maar dan moet het ei eerst rijpen en springen en dat doet het momenteel niet en dat heeft niks te maken met die afwijking..want dat si een aangeboren afwijking net als hazelip er zijn 2 dingen niet goed versmolten en bij de vrouwelijke geslachtsorganen zijn dat de buizen van Muller.

10. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    Dat laatste.. vroeg geeindigde zwangerschap hebben wij wrs ook eens gehad...met veel pijn, bloed, proppen en een onverklaarbaar stukje weefsel oid.

LInda, ik kan je niet verder helpen, wellicht was je te 'droog' ?

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Zo, dat klinkt heel heftig zeg!

Ik had alweer een hele voorstelling gemaakt in mijn hoofdje! Ik zal maar niet uitleggen hoe dat eruit zag.. Maar nu snap ik het helemaal!

En je verhaal is zonder de komma's en punten ook heel duidelijk hoor! bedankt voor je uitleg!

12. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    * voelt zich spuit 11 op een totaal onlogisch moment..* sorry ;)

13. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    @peppep heb je ook een dubbele baarmoeder?

14. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    of reageerde je nog op linda ?

15. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Ladypink, woow wat apart. Heb het nooit eerder gehoord.

Ik hoop dat je gauw zwanger wordt en dat alles gewoon goed gaat!

16. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    dank je voor al jullie steun..

17. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    ik reageerde nog op Linda en op topicstartster maar kwam als mosterd na de maaltijd..

Overigens wel heftig het allemaal dubbel te hebben...kan me voorstellen dat je eerst vreemd staat te kijken en er door onderzoeken pas achter komt.

Deel Deze Pagina