Hoi iedereen, Ik ben hier een bekende. Ik ben al heel erg lang niet meer geweest omdat zwanger worden en blijven echt een probleem was en ik al ouder ben. Ik heb gisteren een test gedaan omdat ik mezelf een beetje kwijt ben snel boos enz voor de rest niks hier had ik een duidelijke lijn op. Ik ben daarna helemaal in shock naar de etos gegaan en een digitale gehaald en daarop kwam de tekst zwanger 1-2 nog meer ongeloof maar ik kan er niet omheen. Ik ben door mijn leeftijd (lees 45+) ontzettend bang voor de reacties in mijn omgeving mocht het natuurlijk goed gaan. Ik weet het gewoon even niet. De test heb ik er bij gedaan.
Gefeliciteerd! in ieder geval en probeer te genieten. Ik ben dan zwanger van de 4e maar ook dan krijg je commentaar, haast niemand weet t nog maar ben er dus ook bang voor maar weet je wat het is je kan toch nooit iedereen tevreden houden! Zolang je zelf maar gelukkig bent ermee, dat telt echt! En natuurlijk is t hard mocht je reacties krijgen maar denk maar zo je kan niet heel de wereld tevreden stellen. Mocht iemand mij vertellen dat ze 45 en zwanger is dan zou er van mijn kant iig niet gek gedacht worden.
Dank je cupecake jij ook gefeliciteerd. Het klopt wat je zegt commentaar zal er altijd wel komen en wat dat betreft zal ik me wat harder op moeten stellen. En ik probeer te genieten maar het is nog niet echt helemaal binnen gekomen denk ik
Dankjewel! Nee komt allemaal echt wel goed wees zelf happy dan komt de rest vanzelf. Is een beetje moeilijk, herken mezelf er in maar er zit niets anders op wanneer jezelf niet happy bent is een ander t al helemaal niet voor je.
Is het wat jij/jullie wil(len)? Zo ja...boeien dan wat men er van zegt. Je bent 45 jaar, op een leeftijd waarop de mening van anderen er toch niet meer zo toe doet? (Ik ben 42) Whatever.. Gefeliciteerd meid.. *virtuele high five*
Gefeliciteerd! Een klein wonder in je buik...! Ik kan me voorstellen dat je wel even moet wennen aan het idee als je er niet meer op gerekend had. En wat de rest denkt? Pff, dat is voor hen... Ik hoop dat je vooral het mooie mag zien. En wie weet, vallen de reacties erg mee.
Bedankt voor jullie lieve reacties hopelijk krijgen we ze ook van onze omgeving en als dat niet zo is moet ik me er maar bij neer leggen. We wilden altijd een groot gezin en dat lukte niet maar hopelijk nu dan toch een 2de.
Wat een mooie verassing, gefeliciteerd!!! En wat de rest ook zegt, boeien wat anderen ervan vinden. Als jij en je man er blij mee zijn is dat hetgeen wat telt. Hopelijk gaat deze zwangerschap goed, geniet ervan!!!
Wauw helemaal super toch ! Leeftijd is een relatief begrip En wat anderen zeggen is niet belangrijk. Jullie gezin is waar het zich om draait. Gefeliciteerd ♥️
Wat een wonder! Gefeliciteerd en geniet ervan gaat om wat jullie ervan vinden en niet wat de omgeving gaat zeggen. Laat ze dan maar lekker praten, commentaar zal er altijd zijn.
Gefeliciteerd! Wat ontzettend fijn dat het jullie toch nog gegund is! En die reacties... Tja die krijg je toch wel... (Makkelijk gezegd natuurlijk en sommige reacties zullen ook echt wel hard aankomen) Het gaat erom dat jullie het willen en dat jullie er blij mee zijn. En wie weet verrast iedereen jullie wel en krijgen jullie alleen maar leuke reacties!
Proficiat!! Geniet er lekker van, jullie geluk is belangrijker! Wat andere er van vinden, lekker naast je neerleggen.
Mijn cyclus is erg onregelmatig. De laatste 3 keer werden ze weer korter in de trant van 63 dagen toen 40 en nu zat ik op dag 35. Ik heb dan ook geen flauw idee hoe ver ik ben kom ik wel achter bij de eerste echo. Ik vind het maar spannend.
Gefeliciteerd hier ook een “oudje” ruim 7 weken zwanger nu en word in dec 44. Zo voel ik me niet trouwens Haha. Ik ben heel blij dat het me nog gegund is. Dit is ook de laatste keer dus geniet ik maar van het moment wat soms heel lastig door de miskramen in het verleden. Wij vertellen het pas aan onze omgeving na 12 weken. Dus nu is het nog even lekker van ons wat ik wel heel fijn vind eigenlijk.