Hi allemaal, Vandaag 3 dagen voor dat ik ongesteld moet worden en ik gok 11 dpo (geen piek kunnen vinden met ovu testen helaas). Ben erg benieuwd naar jullie testjes van 11 dpo of 4 dagen voor de menstruatie dag. En is mijn testje een beetje oké voor 11 dpo? En ook verschillen gemerkt tussen de kruidvat 2 v 5 en action early? Bij mij is de kruidvat een stuk duidelijker! Liefs Liefs!
Ik denk dat je pas rond de 8-9 dpo bent Maar je hebt dus geen lh piek gevonden? Ik zou sowieso even met de zw testen doortesten. Je zal niet de eerste zijn waarbij de zwtest op lh reageert .
Hmm dat lijkt me gek gezien mijn cyclus lengtes van de afgelopen 2 maanden.. Maar het zou idd kunnen.
Niks is zo onvoorspelbaar als het vrouwenlichaam/cyclus Uiteraard duim ik hard dat deze testen toch lekker gaan oplopen hoor
Ik denk ook rond 8-9 dpo. Bij mij zijn de kv ook altijd duidelijker zo vroeg dan die van de action. hoeveel dpo zegt ook niet alles. Soms nestelt een eitje eerder of later in. positief is positief! Oploop is ook geen uitsluiter dat alles goed zit.
Ik wou zeggen YES, ziet er goed uit, maar zag toen dit bericht. Bloed hoeft niet altijd slecht te betekenen. Hoeveel is het?