Het zou minder moeten worden toch?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zomaar, 5 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hallo,

Ik heb een vraag ik ben nu ruim 15 weken zwanger en ben zo zo zo zo zo moe en heb totaal geen energie! Ze zeggen dat de vermoeidheid toch juist af moet nemen in de 4de maand? Zo erg als vandaag heb ik het geloof ik in heel mijn zwangerschap nog niet gehad :(
    Komt het missschien omdat mijn mannetje deze week maarliefst 5cm moet groeien? Zou je daar iets van kunnen merken?

2. Mima

Mima Actief lid

10 okt 2006
    227
    0
    0
    Bij mij ging de ergste vermoeidheid pas na 20 weken weg...de misselijkheid wel met ong 15-16 weken....
    ik moest tot rond 32 weken extra slaap hebben maar niet zo extreem als in het begin...maar dat kan ook liggen aan t feit dat ik 2 kindjes moest voeden;)

3. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik ben nu 17 weken zwanger en ben ook nog steeds erg moe.. Hoort erbij zegt de vk. De ene is er sneller overheen dan de andere, dus maak je geen zorgen als je nu nog geen energie hebt...

4. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Heeee zomaar en laatje! Komen jullie ook weer eens bij de novembermama's om het hoekje kijken? :D

Even on-topic: ik ben van mezelf nogal een nachtbraker en ochtendmens, 6 uurtjes slaap was altijd genoeg voor me maar ben nu 17 weken en lig soms om 8 uur al in bed anders trek ik het de volgende dag niet....
    Weet van mijn vorige zwangerschappen dat het meestal rond week 20 wel wat beter werd maar heb je je ijzer al eens laten prikken misschien ben je daarom zo moe?

Groetjes Roelie

5. ik ben ok nog steets heel moe en ik ben al 22 weken

6. Babs2

Babs2 Actief lid

6 mei 2007
    132
    0
    0
    Bejaardenverzorgende
    Drenthe
    Ben momenteel ook erg moe en ben 33 weken. Volgens mij staat er geen bepaalde periode voor. En wat denk je momenteel van het weer ? Tenminste bij ons is het erg benauwd.

Babs.

7. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Getsie..... Als ik dit zo lees zakt de moed me naar de schoenen. Ik ben ook supermoe, maar dacht dat alles na 12 a 13 weken wel voorbij zou gaan. Ik zeg al steeds tegen mezelf: nog een paar weekjes...

Hoop niet dat ik ook tot week 20 moet wachten om weer een beetje energie te krijgen hoor. Moet eigenlijk hoog nodig het huis eens een grote schoonmaakbeurt geven, maar heb op het moment de energie niet om zelfs maar een kamer te doen :confused:

8. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Is bij mij rond 18 weken ff iets minder geweest maar komt nu weer helemaal terug :(
    Maar ach, heb het er voor over ;)

9. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    ik ben ook nog steeds moe verschilt ook van persoon tot persoon denk ik

10. Zoe21

Zoe21 Actief lid

25 feb 2007
    102
    0
    0
    Hier nog een! Hééél erg moe! Lekker veel slapen dus!

11. Syl Rebecca

3 jul 2006
    56
    0
    0
    Ik heb gisteren ook voor de zekerheid mijn bloed laten prikken bij de dokter. Als ik mijn bed (of de bank) zie, dan slaap ik al.
    Mijn Hb was laag en ik krijg hiervoor staaltabletten. Het weer helpt ook niet mee...
    Ik probeer me voor een groot gedeelte over te geven aan de vermoeidheid, als de baby er eenmaal is, dan wordt het moeilijker ;)

12. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Hier ook erg moe..
    moet echt tussendoor slapen anders wordt ik echt zo beroerd..
    Maar ik hoop toch wel dat het minder gaat worden...

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hier begint de vermoeidheid pas.
    heb me al die weken prima gevoeld maar sinds een week of 2
    is het echt toe geslagen, en goed ook!
    Uitslapen kan ik jammer genoeg niet, word bijna altijd tussen half 8 en 8 uur wakker. als ik in de ochtend vrij ben dan probeer ik in de loop van de ochtend nog een paar uurtje mee te pikken.
    Meer kan ik er helaas niet aan doen

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.508
    36.468
    113
    helaas, bij mij was de vermoeidheid maar heel even wat minder, van de 18e tot de 22e week, maar toen kwam het weer net zo hard terug..
    Ben bang dat het bij mij in elk geval gewoon zo blijft.

groetjes suus

15. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    tot week 16 was ik extreem moe, daarna werd het wat minder erg. Van week 20 tot 25 energie voor drie. Daarna langzaam weer vermoeider, en nu heb ik duidelijk meer rust nodig , maar omdat ik niet meer fulltime werk, is dat goed te doen.
    die extreme vermoeidheid, dat je in de stad loopt en van het ene op het andere moment geen voet meer kan verzetten, of in slaap vallen tijdens vergaderingen , is er niet meer.

Deel Deze Pagina