Pffff, echt zo'n gevalletje van een ex-echtgenoot met wrok die als doel in zijn leven het zuur maken van zijn ex-vrouws leven heeft gemaakt. Beetje jammer dat zo iemand zich niet realiseert dat hij hiermee ook zijn kind benadeelt en er zelf vast ook niet gelukkiger van wordt. Nou, succes meid! Laat ook even weten hoe de zitting ging.
Och wat naar Heel veel succes en sterkte morgen! Ik hoop op, en ga uit van, een goede uitkomst voor jou en je zoon!
Jeetje, loopt dat nu nog steeds? Jij was toch ook de mama die haar zoontje eindelijk mee naar Nederland moch halen? Ik wil je heel veel stekte wensen!
Ja klopt Twinkle Star, helaas loopt het nog steeds Maar voor mijn ex is dit het laatste, hij kan hierna niks meer, dus hopelijk is het getouwtrek dan eindelijk afgelopen
Meissie, ik ga aan jullie denken. Met alle bewijzen die jullie hebben lijkt het me echt onmogelijk dat je ex z'n gelijk krijgt en deze zaak wint. Sterkte en een dikke knuffel!
Kan me voorstellen dat de spanning nu begint te komen. Ik ga voor je duimen morgen. Walgelijk zo'n ex die macht probeert te houden.
Ja, mijn zoontje heeft toen heel veel kaarten van hier gekregen, we hebben ze nog steeds Hij vond dat toen echt geweldig
ondanks de spanning heb ik redelijk goed geslapen. Zo de kleine man naar school brengen en me dan klaarmaken voor de rechtszaak.
Wat is dat afzien! Heel veel sterkte vandaag. Houd de moed erin en ik duim voor een positieve afsluiting voor je