Nou ben net een half uurtje thuis, de rechtszaak begon later dan gepland. Over en weer gepraat en toen moest de raad van kinderbescherming advies geven en die zeiden advies was kind bij moeder te laten, mijn ex trok helemaal wit weg, zijn advocaat vroeg om schorsing en toen zijn ze accoord gegaan mijn het verblijf van Daan voor altijd in Nederland. Wel met een goede omgangsregeling. en die komt duidelijk op papier. Met een aantal weken krijgen we de papieren thuis. Maar Daan blijft gelukkig bij mij! DANK JULLIE WEL VOOR ALLE STEUN!
Gefeliciteerd! Ik dacht al wel dat het zo zou lopen en de RvdK erbij betrokken zou zijn. Het hof volgt doorgaans het advies van de RvdK. Ik ben echt zo blij voor je, en ik ken je niet eens! Geniet ervan!
Oh wat goed! Ik dacht ook wel dat het goed af zou lopen maar daarmee is de spanning natuurlijk nog niet weg voor zo'n rechtszaak, wat moet jij opgelucht zijn.
Echt fijn voor je! Zit hier met tranen in mijn ogen van ontroering. Ik kon me ook al niet voorstellen dat een rechter zou beslissen om je zoontje bij je vandaan te halen en naar een vreemd land te sturen, maar er zijn wel gekkere dingen gebeurd.... onwijs goed voor je