Dank jullie wel. Het is een grote opluchting. Ik hoopte er wel op dat Daan hier mocht blijven, maar dat ik dit vandaag al zou weten omdat mijn ex er vanaf zag, daar had ik helemaal niet op gerekend
Wat fijn voor je!! Ik vraag me wel af waarom je ex (en advocaat) een reden had om te denken dat Daan aan hem toegewezen zou worden.
Heerlijk wat een opluchting, zo fijn dat je niet op de uitslag hoeft te wachten zoals je dacht! Gefeliciteerd!
Wat een geweldig nieuws en wat een opluchting! Kon me al niet voorstellen dat kinderen toestemming krijgen om in het buitenland bij hun vader te gaan wonen als de situatie bij moeder in Nederland gewoon prima is. Dat zou wel een beetje krom zijn, toch?
Ja, dat vraag ik me ook wel af wat voor motivatie had ie in vredesnaam dat ie dacht met een kort geding dat even af te dwingen. Ik ben heel blij voor je!! Gefeliciteerd!!!!
Hij vond dat de rechtbank teveel naar omstandigheden gekeken werd in plaats van de feiten. Het was een hoger beroep. Nu kan hij niks meer.