Eisprong vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pompeloesje, 23 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    Hoi,

Vorige week 16 september duidelijk positief ovu test gehad. Dag erna eisprong krampen.
    Blijven door testen en vanaf 18 september negatieve testen.
    Gisteren had ik 10 minuten lang echt pijnlijke steken alsof ze naalden in mijn baarmoeder staken.
    Vandaag nog wat kramperig en nog steeds negatieve docu test. Wel doorzichtig slijm.
    Mijn vraag dus : kan he t dat mijn eisprong nu pas is of was het mss toch innesteling?

2. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    Onderste was 16 mochten. Midden was 16 avond. Nu zijn ze echt negatief...

3. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ik zou eerder gaan voor innesteling dan eisprong.. als je 16/17 september positieve test had springt je ei 24-48 uur later heb ik begrepen.. dus dat zou uiterlijk de 19e zijn geweest.. Eisprong kan gemiddeld na 5-10 dagen.. dus dat zou kunnen

4. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    Ja, vanavond nog eens gezellig maken.

Nog meningen?

5. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Heb je een regelmatige cyclus? Heb je al eerder ovulatie testen gebruikt? Dus weet je ongeveer wanneer je normaal je eisprong hebt?

Ik denk dat je gewoon moet blijven door testen en het gezellig moet maken en dan afwachten. ......

6. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Enige manier om zeker te weten of eisprong echt geweest is, is tempen. Voor nu een beetje een dooddoener natuurlijk. Maar het kan dus van alles zijn. Ik had vorige cyclus ook enorme krampen een paar dagen na m'n ovulatie. Geen idee wat het was

7. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Lastig te zeggen. Ik had 15 sep een wat donkere streep. Niet zo donker als die van jou. Daarna werden
    Ze bij mij ook alleen maar lichter. Nu had ik op die dagen en ook 2 dagen er na wel weinig afscheiding. Afgelopen maandag, 21 sep, kreeg ik in de avond felle steken, vooral links en soms rechts onder in de buik, en die hielden nog aan tot dinsdag ochtend (iets minder fel). Daarna een weeïg gevoel in mijn onderbuik tot op heden. Wel werd mijn afscheiding steeds iets meer, maar ovu testen super super licht. Ik blijf gewoon door testen, maar hoop dat dit een innesteling was. Volgende week donderdag gooi ik er een testje tegen aan.

8. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    ik blijf maar doortesten en doortesten :D tot hiertoe geen streep meer te zien op de ovu testen. Wel nog gezellig gemaakt.
    Ben benieuwd, we zullen het volgende week wel weten denk ik dan :D

Spannend he @mimi, succes met wachten

@jajo hehe ja heb je gelijk. Maar dat heb ik dus niet gedaan ;) we gaan het zien.

@zasu eerste ronde nu met ovu testen. Bij mijn eerste zwschap geen gebruikt, de tweede de digitale van CB, nu dus die van action. Cyclus is ergens tussen 29 en 35 dagen geweest bij de vorige zwschappen. nu pas tweede ronde en vorige ronde 33 dagen. Heb je raad iig opgevolgd en geen streepjes meer gezien op de ovutest maar ja.

Deel Deze Pagina