Hey ladies, Vanochtend heb ik in alle vroegte een potje vol geplast (het was best veel dus ik moest ook nog uitkijken ) Maar goed, testje erin van clear blue en ik zag direct een kruis verschijnen die ook niet meer is weggegaan Ik heb alleen het gevoel dat ik niet zwanger ben, het kan volgens mij niet eens. Ik heb voor mijn gevoel namelijk ruim na mn ei geklust omdat we toen pas besloten om er voor te gaan eigenlijk.. En ik ben heel onregelmatig ongesteld en vorige keer ook heel erg lang niet ongesteld geweest. En nu dus een positieve test.. Ik weet het niet hoor, ik ben ook helemaal niet blij ofzo want ik geloof het gewoon niet. Ik denk dat ik straks bij de apotheek nog een test haal.
meis je zal toch echt zwanger zijn gefeliciteerd, je ei zal wel anders zijn gevallen als wat je dacht. Geloof het maar! Nu nog een mooie banner
Heb net weer een test gehaald bij de apotheek en is ook erg positief, een hele duidelijke streep... Ojeeeeeee, straks ben ik echt zwanger We hadden het eigenlijk nog maar net besloten en ik had dit nooooooooooooooooit verwacht! Ik zit hier nu helemaal gestresst te zijn en zweten en trillen en nou denk ik 'ojee, stress is slecht als je zwanger bent' Daar wordt het niet minder van moet ik zeggen Ik ga zo de huisarts maar eenns bellen. Toch heb ik het gevoel dat het niet klopt hoor, je kan toch ook positief testen voor je ongesteldheid? Dan zitten die hormonen ook in je lichaam toch? En aangezien ik onregelmatig ben en dus niet weet wanneer ik ongesteld moet worden kan dat toch ook nog? Pffff.. Ik weet even niet wat ik met mezelf aan moet..
meid ga er dan maar gewoon van uit dat je zwanger bent hoor je hebt net besloten "echt" voor een kindje te gaan maar "na" je vermoedelijke eisprong, wie weet heeft je mannetje wel goed zaad wat al dagen op het eitje heeft liggen wachten ...... geniet ervan gooi er desnoods nog een test tegenaan maar in ieder geval van harte gefeliciteerd....
ja maar het merendeel wat direct positief test en zo positief als jij zegt, is echt wel zwanger dan hoor. En ik kan je idd zeggen je bent echt zwanger. ff adem in adem uit. en laat het ff bezinken. proficiat!
Dankjullie dames Ik heb net de huisarts gebeld, kreeg ik een man ervoor, denk een assistent, heb ik nog nooit gesproken. Begint ie een heel verhaal dat ik maar 3 maanden moet afwachten en dan maar eens een vroedvrouw moet bellen, contact loopt via haar Dus ik zeg dat ik er nog erg onzeker over ben en geen idee heb hoelang ik zwanger zou kunnen zijn. 'Wat wil je dan?' vraagt ie Nou, langskomen zeg ik. Wil er toch graag even met de huisarts over hebben. Tjongejonge, wat een eikel was dat. Hij reageerde een beetje geirriteerd dat ik langs wou komen. Dat is toch niet normaal? Ach, wat maakt het ook uit. Ik ga over een uurtje naar mn huisarts en gelukkig is dat een hele lieve vrouw. (ik zit nog te shaken..flippen)
Dankje meid! En ik geloof wel dat je me benijd Heel stom, maar ik voel me gewoon een beetje schuldig, zomaar ineens zwanger terwijl we er nog niet eens echt op gerekend hadden terwijl anderen zoveel moeite hebben zwanger te raken.. Maar jouw prachtbaby gaat ook zeker komen! Ben ik van overtuigd.
Ontzettend lief van je, dank je! Ik zit er ff doorheen, had laatst een beetje bruine afscheiding en de dag erna een beetje bruin en verder niets meer. Wel ongikrampen, soms pijnlijke borsten en nu denk ik ach het zal nog wel niet en ik het duurt nog heel lang voor ik kan testen. Maar jij moet je niet schuldig voelen meid! Geniet er lekker van, jij verdient het ook hoor!
meis je hoeft je inderdaad niet schuldig te voelen. wij zijn zelf al anderhalf jaar bezig en ik gun het iedereen en de 1 raakt sneller zwanger dan de ander. ik zou zeggen gefeliciteerd. hou ons maar op de hoogte. @stienke: ik woon ook in assen. grappig ja. liefs san.
ff of topic dank je. ik heb al op jou site gekeken, maar ik ken jou niet. ik woon hier zo'n 2 en een half jaar. en heb hier eerder gewoond vanaf mijn 4 de jaar tot en met mijn 16 de jaar. dus 12 jaar. ik zie dat jullie ook in de medische molen zitten. wij sinds kort. mijn vriend heeft vanmorgen net zijn zaad heen gebracht. dus dat word eerst afwachten. @maja ik hoop voor je dat je zwanger bent. liefs san.
Naar welk ziekenhuis gaan jullie? Wij gaan naar Zwolle, net 2 x iui gehad, eerste keer met 100000 zaadjes 2e x met 200000 eigenlijk veel te weinig maar ik dacht toch maar in laten brengen want niet geschoten is altijd mis. Als ik nu niet zwanger ben gaan we in september voor icsi. Wat voor behandeling gaan jullie doen?
Jemig meiden, wat een gedoe voor jullie om zwanger te worden! Wat is de wereld dan toch oneerlijk verdeeld he Ik hoop dat jullie beide snel leuk nieuws te vertellen hebben, echt, ik gun het jullie zo. Ik kom net van de huisarts vandaan, ze zegt dat ik toch echt zwanger ben als ik 2 positieve testen heb. Ze heeft geen idee hoever ik ben dus nou heb ik morgenvroeg een afspraak in het ziekenhuis voor een vaginale echo. Heb er nog nooit van gehoord en vind het best spannend. Ik ben nog steeds helemaal beduusd, maar begint nu wel heel langzaam door te dringen dat ik misschien toch echt zwanger ben..
Wen er maar aan meid, en geniet! Schreeuw het van de daken! Wij komen er ook wel maar we doen er gewoon wat langer over!
Ik zou er ook wel van schrikken als het bij ons ook zo snel was gegaan.. je moet alles nog ff goed laten bezinken. Maar doe dat maar niet te lang en geniet er maar lekker van. Gefeliciteerd
Gefeliciteerd hoor, geniet er lekker van. Wij hadden deze keer ook dat we al zwanger waren voordat we er echt voor gingen. En dat is echt heel onwerkelijk, ik heb toen ook 2 testen gedaan om het te geloven. Dus lekker genieten, en voor de andere meiden, hoop voor jullie dat jullie ook 'snel' zwanger mogen zijn. Zal voor jullie duimen, hoor.