OTTO - Hoogslaper: Bedden / Kinderen _ tieners / Baby- _ kinderkamer / Wonen _ slapen Om deze gaat het. Jelina's kamer wordt een beetje te klein en nu dacht ik aan deze hoogslaper. Zou ze hier nog te klein voor zijn, of niet. Wat denken jullie. Ze wordt in dec 3. Gr Vera
Het is wel een heel leuk bed! Ik zou Anne er niet inleggen maar die heeft nog geen besef van hoogte Stapt zonder pardon gewoon van de commode enzo maar als ik jou was zou ik afgaan op wat je zelf weet.. Handig met trapjes.. Of net als Anne.. Geen besef van hoogte al vind ik het persoonlijk wat eng maar je snapt waarom denk ik
besef wel dat een (half)hoogslaper lastiger verschonen is, en al helemaal met het bed wat je uitgekozen hebt. daar zitten de kastjes voor, dus kun je er nog moeilijker bij. ik zou haar gerust in een halfhoogslaper durven leggen, maar niet die jij hebt uitgekozen.
Ik zou ook niet voor deze gaan, nog te hoog en inderdaad het bed verschonen lijkt mij ook niet fijn op deze manier. Wij zaten aan een half hoogslaper te denken, met ook nog een rand er omheen, bij de Leen Bakker hebben ze leuke.
Wij hebben voor Tijn(2,5) een halfhoogslaper gekocht. Van de leen bakker, een Boomhut. Hij stond vorige maan din het krantje. Tijn is van ene ledikant gelijk hierin gegaan en gaat perfect! Ik heb voor de zekerheid zo een extra plank bovenop de rand gezet(zo'n valplank van de ikea!!) en dit gaat perfect! Hij vind het geweldig, spelen in de tent eronder en slapen erboven. Nu moet ik zeggen dat Tijn erg voorzichtig is en niet snel iets durft. Hij komt er niet zelf uit, dat vind hij eng, erin gaat hij wel zelf. Ligt heel erg aan het kind denk ik, hier ook even getwijfelt maar gaat dus prima!
Ligt er echt aan hoe Jelina is! Ik zelf zou er persoonlijk niet voor kiezen. Maar dat is omdat Joris echt kluns eerste klas is! Vind het trouwens wel een echt heel leuk bed, maar niks voor Jorisje!
Tja, het bed is onwijs leuk. en je kunt het zelf het beste inschatten of het geschikt is voor je kindje. Hier komt er in ieder geval geen! Mijn broertje heeft er een jaar een gehad, was toen 5, viel echt minimaal eens per week eruit. ondanks een rand er voor. En nadat Eva hier 2 weken terug uit bed viel savonds, gewoon 1 persoons en alles onder t bloed zat omdat ze dus een bloed lip had....echt overal zatten spatten!, komt er zeker weten geen
Wij hebben een halfhoogslaper van de ikea gekocht het makkelijke hiervan is dat het dus aan 2 kanten te beslapen is. Hij staat hier dus nog "op zijn kop" zodat het een gewoon laag 1 persoons bed is. Wanneer wij er vertrouwen in hebben dat Kylian het trapje zelfstandig op en af kan komen en hij er aan toe is kunnen we het omdraaien en heeft hij dus een halfhoogslaper. Het bedje wat jij hebt uitgezocht ziet er erg leuk uit maar of het praktisch is. - Als je kindje ziek is of gewoon even in bed geknuffeld wil worden kun je er dan wel bij (ivm de kastjes) - Het trapje tot hoeveel gewicht kan het verdragen? Groetjes Anita
Ik denk idd dat deze wat hoog is, en onhandig om te verschonen. Nu ben ik aan't kijken voor een halfhoogslaper met glijbaan, maar die zijn bijna in geen enkele winkel hier in omstreken te krijgen. En ik wilde hem het liefste gisteren dan vandaag
zou voor een lagere hoogslaper gaan dan en dan 1 met een hekje of plank er voor zodat je kind er niet uit kan vallen. en onhandig met verschonen dat kan je ook op de grond doen of op je eigen bed (neem aan dat je er savonds/snachts niet meer uit hoeft om te verschonen)
oeps foutje. opzich is dat wel te doen, mijn zusje had vroeger ook een hoogslaper en mijn moeder is vrij klein maar kreeg het altijd wel voor elkaar
FLEXA - Slapen en spelen Deze zijn te koop in de kinderbeddenspeciaalzaak en ik heb ze ook bij Woonexpress gezien. Mijn dochter is ook bijna 3 en slaapt er al ruim een half jaar zonder problemen in. het voordeel van deze is dat je de poten er onderuit kunt halen (zonder te zagen), zodat je een gewoon bed hebt. Mocht het nu nog niet goed gaan, dan kun je het bed dus ombouwen en later weer verhogen. Hoef je niet steeds een nieuw bed te kopen
oeh die zijn wel erg leuk FLEXA - Slapen en spelen - deze vind ik super, en Jelina ook. Ze zei meteen, mama ik bed hebben met tunnel en tent, en glijbaan!
Heb je ook gezien wat al die accessoires (tent, opbergzakken, gekleurde matras etc) kosten? Die heb ik er van schrik destijds maar niet bijgekocht. Ikea matras met gekleurd hoeslaken, tent (onder het bed) en opbergzakken kun je ook zelf maken. Bij nader inzien ook geen glijbaan. Ik was bang dat ze dan nooit ging slapen . Als ze op de glijbaan wil gaan we wel naar buiten!
Ik zou het niet doen. Mijn zoontje wordt eind november 3 en dat is zo'n kluns. Die valt nog regelmatig uit zijn bed, maar dat is maar 30 cm of zo, dus hij schrikt er alleen maar van. Uit een hoogslaper zou ik het erg eng vinden.
ik had na een beddenzaak gebeld in heerlen, De set met tenten en zo kost 141 euro, zonder tunnel. Het bed 699,- maar dat hadden ze niet op voorraad. Ik ga maandag eens in duitsland kijken denk ik.