localiseren zwangerschap, wanneer??

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door cyntje78, 30 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hoi hoi!!

Ik ben weer pril zwanger. En de gynaecoloog heeft mij geadviseerd om tussen de 5 en 6 weken een echo te laten maken ivm bbz in februari.
    Ondertussen ben ik bij Geertgen terrecht gekomen en is het meteen weer raak :D
    Eigenlijk hebben we 7 mei een afspraak voor een 2e zaadtest omdat de vorige zeer teleurstellend was (vééls te weinig zaadjes en 2 dagen later toch bevruchting :$)
    7 mei ben ik 5.1 weken zwanger.... kan dan de locatie van de zwangerschap al worden bepaald? Of is het daar nog een paar dagen te vroeg voor? Want dan kan ik de zaadonderzoek omzetten naar een echo namelijk.

Alvast heel erg bedankt!!

Groetjes Cyntje78

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Cyntje78,

Gefeliciteerd! Ik denk dat er net een zwangerschapsring te zien moet zijn, dus ook de plek ervan. Alleen kan het wel zijn dat er bv nog een zwangerschap zit, die niet wordt gevonden en die wel buitenbaarmoederlijk kan zitten. Het is dus wel een termijn waarop dingen gemist kunnen worden wil ik maar zeggen.

Groetjes Brigitte

3. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Dank je wel voor je antwoord!

Ik weet dat er op cd 20 maar 1 folikel van 16 mm was. Dus een dubbele eisprong is dan toch zo goed als zeker uitgesloten? Vanaf welke week kan een zwschap buiten de bm gelocaliseerd worden?
    Ik zal zowiezo met de 7 weken de 2e echo krijgen ivm de miskramen die ik vorig jaar heb gehad.
    Misschien dat ik dan de afspraak toch laat staan op 7 mei, is mijn verjaardag :D

Groetjes Cyntje78

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    ik zou m ook maar laten staan, als ze het nog niet goed kunnen zien, moet je hooguit een keer terugkomen, of moet je nog wachten tot 7 weken.

Groetjes Brigitte

5. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ja, dat is waar ;)

Bedankt voor het snelle reageren!!

Groetjes Cyntje78

Deel Deze Pagina