Hallo allemaal, Ik ben begin mei gestopt met de pil. Daarna ongesteld geworden, en daarna was het prima. Nu sinds 2 weken behoorlijk last van een pijnlijke onderbuik. Alsof ik constant mijn baarmoeder of blaas voel zitten ook een beetje opgezet. Heel af en toe gaat dat gevoel ook erg, Maar meestal toch wel aanwezig. Is dit bekend bij jullie met ontpillen? Ik zelf ben aan het twijfelen over een blaasontsteking, Maar behalve de gevoeligheid heb ik geen blaasklachten. Zo lastig!! Dus graag ervaringen/gedachtes.
Heb ik ook de eerste paar maanden gehad rond mijn eisprong.. dat kan bij jou nu ook ongeveer zijn toch? Klinkt wel bekend iig
Maar een eisprong duurt geen 2 weken. En ik blijf er wel constant last van houden....soort drukkend gevoel. Dus dat is een beetje jammer
Ik heb daar bijna een hele maand last van gehad. Nu 1 cyclus voorbij dus ben benieuwd of het ronde 2 ook zo naar gaat zijn.
Heel vervelend gevoel he! Kan me dat bij de eerste ook niet echt zo'n gevoel herinneren. Maar ja dat is al weer bijna 4 jaar geleden. Hoop voor jou ook dat het gevoel nu weg gaat blijven!
Dit is voor het eerst dat ik gestopt ben met de pil, m'n dochter was een verrassing dus ik kan nergens iets mee vergelijken maar ben dus ook met de pijn naar de huisarts geweest en die zei blaasontsteking ( was niks in m'n urine gevonden, bagger huisarts) ik denk dat het echt met ontpillen te maken heb, eenmaal 2 dagen na positieve ovulatietest was de pijn weg dus denk ook dat het groeien van mn ei echt ontzettend pijn deed.