Ik ga op 31 juli trouwen en wil mijn haar lichter laten maken. Het liefste met hairlights. Kan dit en mag dit? Iemand enig idee?
Lekker doen. Heb ik ook gedaan. Kapsters staan ook de hele dag in die lucht. Toevoeging: ook zwangere kapsters bedoel ik hiermee
Kan gewoon hoor. Ik heb vorige week een bayalage in me haar laten doen en dit is gewoon prima gelukt.
Is normaal geen probleem hoor. Misschien wel de kapper inlichten dat je zwanger bent. Door de hormonen kan het soms wel zijn dat de producten trager of juist sneller werken.
Kan prima hoor! Dat hormonenverhaal is flauwekul. Het haar dat je verft is namelijk zo dood als een pier. 😊
Je haar staat wel onder invloed van hormonen hoor, het groeit ook meer tijdens de zwschap. Bij mij zag mn kleurtje er anders uit dan normaal maar je mag t gewoon verven hoor
Let wel op mijn kapster gaf aan dat het ligt aan de termijn hoe de kleur uit pakt. Dat ligt aan de hormonen. Geen grapje!
Hoi dames. Ik kan jullie zeggen dat je gewoon naar de kapper kan gaan. Knippen kleuren alles kan gewoon. Je moet alleen niet elke week je haar kleuren dit meer omdat het slecht is voor de gezondheid van het haar !! In der loop van de jaren zijn alle chemische producten dusdanig verbeterd dat het allemaal minder schadelijk is. Het enige wat kan gebeuren is dat als je zwanger bent je kleur een fractie anders kan uitvallen ivm de hormonen. Maar dat is geen zwart/wit verschil. En als het echt zo schadelijk is als mensen zeggen zouden alle kapsters ziekelijke kindjes op de wereld zetten omdat die dagelijks met die producten in aanraking komen. Gewoon doen kan geen kwaad. !!!! Ervaren kapster !! En mama van een hele gezonde jongen van 6