Ze zeggen altijd: geniet nog maar, voor je het weet zijn ze groot. Nu is mijn zoontje pas 5,5 maand maar ow ow ow hihi. Hij is nu druk bezig met omrollen en wil natuurlijk zoals veel kindjes meer dan hij kan . Op dit moment mag mama hem heel de dag bezig houden, want slapen is voor watjes . Nu snap ik best als je van 20:00 tot 9:00 slaapt je overdag vind dat een paar powernaps heus wel genoeg is haha. Maar mama denk daar toch een beetje anders over . Ach dat komt ook wel weer als hij eraan toe is . Als hij dan zo lekker actief en onderzoekend is denk ik wel eens: Goh dat word nog wat over een paar maanden hihi. Het is zo gek als je je kindje opeens iets ziet doen wat hij/zij voorheen niet deed. Dan merk je opeens dat ze groter worden. Bij elke nieuw ding sta je dan weer even stil en zie je ze groeien . Terwijl ik ook nog zo goed de dag dat hij geboren werd kan herhineren . Mijn moeder grapte laatst: Nou als ik nu naar jullie kijk kan ik me niet voorstellen dat jullie in mij hebben gezeten. En wat kan ik me dat nu al goed voorstellen . Nou dat cliche klopt als een bus hoor. En ik maar roepen dat het wel mee zou vallen haha. Ben bang dat er nog vele dingen zullen komen waarop ik eerst iets riep, maar in de praktijk toch helemaal anders uitpakken haha. Nu vroeg ik me af, hebben jullie wel eens iets geroepen, maar toen je in de situatie terecht kwam je opeens bedacht verdorie ze hebben gelijk ??
Ik ergerde mij altijd aan mensen die dat zeiden... En het is ECHT zo haha Nina is al weer bijna 1,5jaar oud Geniet van je kindje!!
@zustertje: Gek he zo ben je iemand die denk ja zal wel en opeens betrap je jezelf erop verdorie ze hebben gelijk hihi
haha je he? Ik heb hier precies hetzelfde. Mijn zoontje is nu 7 maanden oud, 9kg en draagt maat 74. Zie ik dan foto's terug van de kraamweek, nou ik kan me het al niet eens meer voorstellen dat hij "ooit" zo klein is geweest.. Het gaat zo snel!Ik had ook altijd zoiets van "ja tuurlijk joh.. zal wel meevallen" als iemand dat tegen me zei, maar nu... Een vriendin van me is net bevallen, en ik betrapte mezelf erop dat ik ditzelfde cliché tegen haar zei... tjee...
het gaat idd veel te snel,mijn oudste zoon van 12 zit al in de brugklas en word over een half jaar alweer 13 jaar. Mijn middelste van pas 5 jaar zit al in groep 3. En mijn jongste dondersteentje van 10 maanden word al vaak 1,5 jaar geschat omdat ze zo groot is en erg veel kan voor haar leeftijd :s best lastig omdat ze in mijn ogen mijn kleine baby is. als mensen vragen hoe oud is ze?zeker al 1,5 jaar? dan zeg ik alsjeblieft zeg laat haar eerst maar eens 1 jaar worden,het gaat al zo hard ze is net 10 maanden,die gezichten haha. Maar idd ze loopt nu al ruim 1,5 maand los en vraagt me echt af: waar is mijn babymeisje gebleven ???
Haha ja iedereen zegt het en dan dnek je: ja zal vast!!! Maar t is echt zo. Mijn mannetje heeft al weer maat 68 bijvoorbeeld. In het zh kreeg ik dingen in maat 62 en 68 en toen dacht ik echt: pffff t duurt zoooo lang voor hij dat aan kan. Nou hij is nog geen 3 maanden en hij is uit sommige dingen al weer gegroeid. Niet normaal!
Pfff ik werd er altijd gek van als mensen dat zeiden! Maar ja het werd dan ook wel erg vaak gezegd, ik dacht op een gegeven moment jaja nou weet ik het wel. Nou krijg ik de neiging om het zelf te zeggen haha. Ons zoontje is sowieso al redelijk vlot. Ook altijd een hele heldere baby geweest wat het liefst niks wilde missen. Nu loopt hij al rond langs de rand vd box en wil alleen maar staan en lopen aan onze handen.
Hier ook Een tijdje geleden zag ik een heel klein babytje. Ik zei "zooo die is wel heel klein"! (babytje was 4 weekjes oud) Ik vroeg nieuwsgierig hoe langs ze was bij de geboorte, in de veronderstelling dat mijn zoontje (die al maar 45 cm was bij de geboorte) veel groter was. Zei ze 51 cm.. huh??.. Op dat moment trok mijn zoontje zich op aan mijn been.. toen had ik zo'n momentje.. en hij is nu al zo'n hele knul terwijl hij ruim 10 maandjes dus nog kleiner was dan dit toch al zo iniminie meisje! Poeh wat gaat de tijd dan snel (en ik vond het ook altijd zo irritant als andere mensen dat zeiden )
Inderdaad! Het is een cliche, maar zo waar. Vandaag rolde mijn dochtertje zich voor het eerst echt om van rug naar buik. Ze deed al langer pogingen, maar kwam steeds niet verder. Toen opeens zag ik haar in de box bezig zijn en hup... ze draaide zich op haar buik, hoofd omhoog en keek ons met een grote glimlach aan... ik heb echt in mijn handen staan klappen van enthousiasme! Verder wil ze niets missen, slapen is als het donker is en als mama 's ochtens vroeg opstaat, staan wij gewoon ook op
Geniet er idd maar van.De oudste wordt alweer 9 jaar en de middelste 7 jaar. Nu genieten we heerlijk van ons kadootje van nu 8 weekjes.Ik vind d'r nu al ontzettend veranderen.Handjes en voetjes ontdekken,continue lachen en geluidjes maken. Het 1ste jaar vliegt om maar het gaat helemaal snel als ze eenmaal 2 jaar zijn geweest want dan ga je je al orienteren voor een school/BSO ed en voor je het weet sta je met je kleuter bij de kleuterklas en dan zoveel jaren later fiets hij zelf naar de voetbaltraining haha.
o bah heb er zo'n hekel aan dat mensen die dat zeggen, en dus ook echt gelijk hebben Mijn dochter is echt een kloontje van haar grote broer, alleen dan net ff wat meisjes-achtiger zeg maar. Ze had van de week outfit aan die haar broer dus 3jaar geleden ook aan had en ik keek naar haar en t was precies haar broer toen hij zo jong was. en dan kijk ik naar mn zoon en dan zit ie gewoon al zelf op de wc, zet netjes zn bordje op t aanrecht als hij klaar is met eten. pakt zelf drinken uit de koelkast enz enz. pff al een echte knul!