Erg jeukende borsten

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Zinaatje, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zinaatje

Zinaatje Lid

8 feb 2008
    84
    0
    0
    Hallo allemaal,

Heb het in het begin gehad (niet zo erg als nu) en sinds 1 week weer.
    Ontzettende jeukende borsten en pijnlijke tepels.
    Water verkoelt het even maar zodra ze weer droog zijn worden ze heel warm en gaan jeuken, ik krab zo zowat open.
    Nog meer zwangeren die er last van hebben en wat doen jullie er tegen?

zucht....

2. Alita

Alita Niet meer actief

nou ik heb dit ook! om gek van te worden, maar ze zijn ook goed aan het groeien hier duss...
    Is normaal volgens mij.

3. Lelie4

Lelie4 Actief lid

10 feb 2008
    182
    0
    0
    smeren met bepanthen help bij mij erg goed, zeker voor je tepels! Je kunt het gewoon bij de drogist kopen!

Succes

4. Selma 2

Selma 2 Lid

13 feb 2008
    66
    0
    0
    Leiden
    Hi Zinaatje,

Ik had het zelfde ik gebruik heel simpel de borstencreme van zwitsal.
    Let er ook op dat het ook door je bh kan komen, ik kan niet meer tegen het kant wat er in veel bh's zit verwerkt
    Heb nu i.c.m. die creme en een zachte bh nergens meer last van..

Succes ermee!

5. Zinaatje

Zinaatje Lid

8 feb 2008
    84
    0
    0
    Dank voor de tips,

Sinds ik er zo'n last van heb draag ik amper een bh, doordat het erger werd. Ik ga vandaag de creme van zwitsal en bepanthen halen, hopen dat het minder word.

Gr. Zinaatje

6. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    hoi!

ja ik heb ook veel jeuk gehad en nu steeds pijnscheuten! is echt niet lekker.....

helpt het niet als je ze een paar keer per dag insmeert met een creme ofzo?

succes....

7. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Klinkt super herkenbaar. Had het zelf ook en werd er zelfs 's nachts wakker van! Op aanraden van de verloskundige BEPANTHEN zalf bij de drogist gehaald en dat helpt geweldig. Al na een dag merkte ik dat het minder werd. Heb nu nergens last meer van, maar heb het gewoon in mijn dagelijkse smeer riedeltje meegenomen. Echt een aanrader!

8. poepiekont

poepiekont Actief lid

24 jan 2008
    104
    0
    0
    Ik heb er ook last van gehad, komt idd door het groeien van je borsten. Ik had van die mentholgel gehaald bij de apotheek, de jeuk werd er minder van en het werkte heerlijk verkoelend. Bepanthen werkt misschien ook maar dat vond ik zo lang vet blijven, dan kreeg ik juist weer jeuk als ik m'n bh weer aandeed.

9. elsa

elsa Bekend lid

14 mrt 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    ik had er ook last van en had toen spul van vsm gekocht, cardiflor, dat verzachtte bij mij heel erg goed. maar bepanthen denk ik dat ook heel goed helpt. werkt nu perfect bij mijn zoontje als hij last van jeuk heeft.

10. kims

kims Actief lid

7 jan 2007
    352
    1
    0
    De jeuk en irritatie aan de borsten wordt vaak veroorzaakt door het oprekken van de huid en door droogte. Goed insmeren dus! Water heeft dan juist een averechts effect dus dat kan je beter niet doen.

Je hebt bepanthen zalf en creme. Koop dan de creme. De zalf is zo dik als vaseline en trekt niet snel in. De creme werkt ideaal!

11. Babylicious08

Babylicious08 Actief lid

25 mrt 2008
    210
    0
    0
    Op aanraden van een tante die bij een drogist werkt heb ik voor het douche sebamed gekocht en calendulan zalf om me in te smeren (de gebieden waar ik jeuk heb). Ik krabte mijn buik, voeten, benen en pols 's nachts helemaal open. Moet zeggen dat ik nu helemaal geen last meer heb sinds ik sebamed en calendulan zalf gebruik :D

Deel Deze Pagina