voel continue tijdsdruk!!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door rensje, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    hm ik baal zo van mezelf zeg....
    Ik voel continue tijdsdruk en waarom weet ik niet!!
    We hebben al een zoontje van 2 jaar wat het geweldig doet en we willen graag een 2e kindje.
    Ook ben ik nog maar 33 jaar en toch heb ik continue het gevoel dat ik moet opschieten en word er zelf gefrustreerd van.
    Iedereen in mijn omgeving werd bij de 2e al meteen zwanger en wij zitten ook nog maar in de 2e ronde. Dus snap gewoon niet waarom ik me zo voel.
    Ook baal ik van mezelf dat ik er zo erg mee bezig ben, ik kan er gewoon niet mee ophouden!!!
    Bij onze zoon waren we meteen de 2e ronde zwanger, misschien dat ik dit daarom nu ook wel heb!!!
    Maar baal gewoon van mezelf dat ik me zo voel!!!!

Had me voorgenomen om deze maand er niet mee bezig te zijn, maar heb net mijn eisprong gehad en nu begint het weer...
    voel continue een ongesteldheids buikpijn en zit onder de pukkels... en denk dan meteen dat heb ik normaal nooit.

Hoezo gek maken want ik weet o zo goed dat het helemaal niets hoeft te betekenen.
    sorry meiden voor mijn gezeur... (zullen de hormonen wel zijn pfffff)))

2. Cherub

Cherub Lid

24 sep 2011
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Rensje,

ik herken het wel hoor ;) Ik ben zelf ook 33, heb een prachtige dochter van anderhalf en wij willen ook erg graag een 2e kindje. Wij zitten ondertussen alweer in ronde 9, en helaas net weer ongi geworden :x Bij onze dochter heeft het ruim anderhalf jaar geduurd voordat ik zwanger raakte, dus misschien dat ik daarom die 'tijdsdruk' voel....

Ik hoop voor jou dat die 'klachtjes' iets betekenen :) En het is geen zeuren hoor!

Liefs

3. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Hier nog 1. Ik voel ook enorme tijdsdruk dit omdat de jongste alweer 3,3 jaar is. Tussen me kinderen zit allemaal maar 2 jaar. En mocht ons een 4e kindje gegeven worden zal er al 4,5 of misschien wel 5 jaar tussen zitten. Meer dan 5 jaar wil ik niet dus ja ik voel ook enorme druk. Ook nog eens omdat ik nog niet weer ongi ben geweest. Wie zegt hoe lang het duurt voor ik ongi ben en hoe lang het duurt voor ik WEER ongi word.....

4. Cherub

Cherub Lid

24 sep 2011
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Troelala: Oh jee, die lange cycli ken ik :x Kun je het niet laten opwekken met bijv. Primolut? Misschien dat je lichaam daarna een beetje in het 'ritme' komt. Of heb je daar al ervaring mee?

5. Troelala21

Ik heb vorige week maandag giga pijn in me onderbuik gehad een paar uur echt flinke krampen en steken. Ik hoop dat dat me eisprong was, dus ik wacht nog even tot maandag/dinsdag af. Als ik dan niet ongi ben geworden dan gaan we het opwekken met primulot en dan hopen dat me lichaam het daarna zelf weer overneemt.

6. Cherub

Cherub Lid

24 sep 2011
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte ermee! Het is erg vervelend en vooral erg verwarrend!

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik voelde geen tijdsdruk, maar was wel erg met zwanger worden bezig!
    Eerste maand na het stoppen van de pil een valse positieve test!
    2de maand voorgenomen er minder mee bezig te zijn, dat heb ik ook gedaan...totdat....jaaa indd de eisprong geweest was en toen begonnen de zenuwen weer!

wat als het niet meteen lukt, wat als het nog jaren gaat duren, wat als het bij een ander (vriendinnen) sneller gaat..Grrrrrr

Maar zie mijn banner, voor niks zorgen gemaakt...
    2de ronde meteen raak!
    hopenlijk bij jullie ook...succes!!

8. Troelala21

Gefeliciteerd!! Geniet er van! Denk dat het hier nog wel ff zal duren....

9. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Tijdsdruk hmmmmm erug bekend hier.
    Ik ben inmiddels 35, onze dochter wordt volgende week al weer 4....ja ik wil ook van die ongi af en een positieve test.
    Maar morgen gaan we naar de gyn voor het eerst, en dan maar eens horen hoe het er voor staat.
    Ik wacht in spanning af, maar of dat nu weer zo goed is???
    Knuffieeeeee

10. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Ik herken het ook heel erg . Vooral nu mijn vriendin zwanger is , wil ik tegelijk zwanger zijn met haar , erg hè .

En omdat het vorige keer 1,5 jaar duurde ( werd miskraam) was toen wel al 7/9 jaar aan de pil en had geen cyclus . Nu (36-35-38) en maar een jaar aan de pil geweest dus denk niet dat je het kan vergelijken met toen . Maar ben er toch bang voor

Deel Deze Pagina